Waarschijnlijk volstrekt overbodig

maar meiden: geniet van de komende tijd! Ik ben een augustus 2011 mama en ik weet nog goed hoe het vorig jaar voor mij was :)! Het gaat zo snel, en ik geniet enorm van mijn mooie dochter, maar ik mis af en toe het speciale van zwanger zijn. Dus nogmaals, geniet er van en ik leef (en lees) zo af en toe met jullie mee ;).

Ik miste in het begin ook erg het zwanger zijn. Later ging ik weer die eerste paar weken dat mijn dochter geboren was missen! Vond dat zo'n mooie en bijzondere periode!

hey,

Ik ben ook zwanger van de tweede (september 2010). Toen ik pas bevallen was en mijn vriendinnetjes met hun dikke buik zag was ik soort van jaloers. Daarna een hoop ellende meegemaakt van dichtbij, en toen hoefde ik even niet meer zwanger te zijn. Maar recent dreutelde ons meisje een beetje om ons heen, en toen hadden we allebei zoiets van, hoe leuk zou dat zijn, nog zo'n minimensje!!

Wel heel raar dat ik nu, als alles goed gaat, voor de laatste keer zwanger ga zijn! (al ga ik dat misselijk zijn ECHT NIET missen :p)

Liefs,

T

Ik ben ook voor de 2 de keer zwanger mijn zoontje is van juli 2009,
Na een vervelend relatie ben ik nu zwanger van mijn duidige vriend dus voor hem de eerste zwangerschap al beschouwd hij jari als zijn zoon.
Ik miste het ook heel erg en inderdaad al die zwangere om je heen maakte me ook wel eens jaloers.
Ga er zeker met volle teugen van genieten voor je het weet zijn ze groot.

Oh gelukkig! Ik dacht al dat het aan mij lag! Hopelijk mag ik over een paar jaar weer genieten van een nieuwe zwangerschap :)! En jasch, tips heb ik genoeg ;) vraag maar raak haha!

Terug
Bovenaan