waarschijnlijk weer mis..

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Ik ben afgelopen donderdag voor een echo geweest met 6w3d vanwege eerdere miskraam, helaas was er op de echo alleen  een vruchtzakje van 4w6d te zien,
ze zei dat het wel zou kunnen vanwege mijn hele onregelmatige cyclussen de afgelopen tijd, maar op t moment van de echo wist ik al bijna 2 weken dat ik zwanger was,

en lijkt mij toch onmogelijk om een paar dagen na je innesteling positief te testen,, of heb ik dit mis??

mijn kwaaltjes zijnog wel aanwezig, ik moet as vrijdag weer voor een echo, zou dan volgens de laatste echo 6 weken zwanger zijn, maar ben bang dat t dus weer mis is,

wie heeft ook zoiets meegemaakt??

Liefs Iris

het lichaam zit raar in elkaar hoor
Ik kan het weten 2 miskramen gehad de eerste na 6 weken en de 2e na 5 weken ik mocht ook naar de verloskundige om te kijken door middel van een inwendig echo..of er niks meer zat ,,ofdat er nog wel wat zat ( er zat helemaal niks ) de  VK zei dat het ook om een vroege zwangerschap kon gaan .  en de test geeft nog steeds postitief aan !! dus ook ik zit in spannende tijden ! bah bah wat ingewikkeld allemaal heh ../

maar ik wens jouw veel succes ...
laat nog ff wat weten ben wel benieuwd

Hallo meiden.

Het HCG hormoon blijft zo'n 4 weken in je lijf zitten en zo kan het dus dat een zwangerschaptest positief aangeeft, terwijl het niet zo meer kan zijn.
Ik heb dat namelijk bij mijn gyneacoloog gevraagd toen ik de eerste keer een miskraam kreeg.
Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje. In verband met wederom bloedverlies (alhoewel het zeer weinig is) en ik  niet weet hoever ik ben (6 of 9 weken)  ga ik a.s. maandag op de echo.
Ik wens ons allemaal succes en heb vertouwen!

Mamajo.

hoi iris,

ik was afgelopen woensdag voor een echo geweest,wist zeker dat ik die dag precies 8 weken zou zijn,kon natuurlijk wel een dag of 2 verschillen maar niet langer want ik had mijn eisprong gezien bij de gyn. en ze kwam uit op net 7 weken of paar dagen korter nog zelfs!! gisteren weer een echo gehad omdat het bloedverlies maar aan bleef houden,en het hartje klopte niet meer! was het eindelijk raak in ronde 12 en nu is het alweer voorbij!

xxx mier

goh meiden
ik heb dit gelukkig nooit meegemaakt
maar ik wi ullie heel veel sterkte wensen,hoop dat jullie allemaal een gezond kindje op de wereld zetten
ik duim voor jullie

Hallo meisjes,

Ik weet wat jullie voelen en bedoelen.
Ik leef ook echt heel erg met jullie mee.
Ben net zelf ook zwanger 5 a 6 weken dus voor ons ook nog een hele spannende tijd.
Onze vorige zwangerschap ging mis in de 15 of 16e week.

Ik duim voor jullie allemaal en hoop dat dit wonder toch voor ons allemaal nog eens is weggelegd.

Luimke

Terug
Bovenaan