Waarschijnlijk weer miskraam..

<p>Hoii iedereen,</p><p>Helemaal blij was ik met mijn positieve test van 2 weken terug. We waren al onzeker en bang doordat ik hiervoor een miskraam heb gehad bij ongeveer 8 weken.</p><p>Nu hebben we net een vroege echo laten maken, maar dit gaf helaas geen positief nieuws. Er was niks te zien geen vruchtzakje, geen dooier en geen vruchtje. Ze vond het een beetje rommelig eruit zien. Ze had het wel erover dat er vocht ofzo zat. Maar ze zei ook dat we van een miskraam uit moeten gaan.</p><p>Nu heb ik wel al 2 weken ook last van me buik, maar dit zijn meestal wel me darmen zoals ik het voel. Heb ook eigenlijk niet bloedverloes gehad. Alleen soms een heel klein beetje roze slijm( echt heeel weinig) en dat heb ik dan 1x en daarna helemaal niks. En soms ook een hele dag niks. (Heb dit sinds zaterdag)</p><p>Wat denken jullie wordt het weer een miskraam?</p><p> </p><p>Liefs </p>

Hoeveel week echo was dit? Soms is het gewoon nog te vroeg. Ik had ook een vroege echo, weinig te zien wel een week later een vruchtzak zonder inhoud. Ik weet hoe je je voelt. Wat een onzekerheid. Ook ik moet nog afwachten hoe het gaat aflopen. Enige wat je kunt doen is geduld hebben. Ik kan er gelukkig goed over praten met een goede vriendin. Misschien helpt het jou ook iemand in vertrouwen te nemen. Zet em op! Dikke knuffel 

Hoii,
Als ik zo rekenen vanaf me laaste menstruatie zou ik nu precies 6 weken zijn.
Helaas echt erover praten met iemand kan ik niet, alleen mn man. Bij de vorige was het ook van beter nu dan later en iemand anders had gezegd een week nadat het gebeurd was dat ik er maar met een psycholoog moest praten want dat ik er nog zo mee zat was niet goed.
Ik probeer wel hoop te houden zolang ik nog niet veel bloedverlies heb kan misschien nog goedkomen. Al werkt me buikpijn niet mee.
Wanneer mag je weer voor een echo dat je meer zekerheid hebt?
Dikke knuffel terug

Hoi ik mag dinsdag. Mijn verhaal is inmiddels zo vaag. Ff kort samen gevat. Positieve test daarna 10 dagen bloedverlies daarna negatieve test en sinds deze week weer een positieve test ? begin inmiddels aan de onwetendheid te wennen want dit speelt al een maand. Maar ja leuk is het niet. Echt ik zou als ik jou was een beste vriendin in vertrouwen nemen. Mannen zijn toch anders ? 

Ik zou ook iemand in vertrouwen nemen, iemand van wie je mss weet dat die het ook al heeft meegemaakt. Uit ervaring weet ik dat het toch anders is om erover te spreken met iemand die het zelf nog niet heeft meegemaakt. Die kan nooit ten volle beseffen wat de impact is!
En zoals Gevavi al zegt, ook je man kan niet ten volle begrijpen waar je doorgaat. Mijn man was ook wel teleurgesteld en heel begripvol, maar zei zelf dat het moeilijk was voor hem om het te begrijpen. Hij heeft die hormonen niet, bloedverlies etc....
Maar los van dat, 6 weken is echt nog pril hoor, kan best zijn dat als je iets verkeerd rekent je eigenlijk nog maar 5 weken en een beetje bent en dan zien ze echt nog amper iets... 50% van de vrouwen heeft wel is last van bloedverlies tijdens de zwangerschap en ook buikkrampen kunnen perfect normaal zijn. De ene baarmoeder is gevoeliger dan de andere...

Terug
Bovenaan