Waarschijnlijk weer ongi..

Hoi meiden,

Ingrid, ik had laatst op een berichtje van jou gereageerd. Om nog antwoord te geven op jou vraag, ik ben 27.
Wij zijn bezig sinds jan.'04 en in maart zwanger. In juni ging het mis en nu weer bezig sinds begin aug.

Wij zijn dus bezig v.a. aug.
De eerste ronde weer na mijn mk.
Morgen is mijn NOD.
Nu voel ik me onzeker. Dat komt omdat ik denk dat ik morgen of vandaag toch ongesteld wordt. Mijn temp. was de afgelopen week constant 37 graden. V.a. vanochtend in een keer 36,7.....
Gister wat bruinige afscheiding...een begin van mijn menstruatie.
En zaterdag kon ik het toch niet laten om een test te doen. Negatief.
Is ook te vroeg om te testen natuurlijk.
Maar ik ga nu pas weer testen als de rode duivels deze week echt weg blijven.
I hope so!!!! Die temp. zit me nog het meest dwars. Hierdoor had ik hoop dat het weer raak zou zijn.

Ingrid (en alle anderen) heel veel succes.

Lfs. Maaike

hoi,

stom he ik heb ook getest zondag. Negatief.ik had vorige maand een cyclus van 24 dagen en was dacht ik dus 1 dag overtijd zondag, niet dus gewoon niet zwanger. en ik had me nog zo voorgenomen om het niet te doen.
Ik ga er nu vanuit dat ik morgen ongi moet worden en dus een cyclus van gewoon 28 dagen heb.
ik voel wel allerlei dingen in mijn buik die ik de eerste keer ook voelde alleen toen pas rond de zesde week.
's avonds knelt mijn broek, een soort doorlopende spierpijn (bandenpijn??)
Borsten sinds vandaag licht gevoelig.
Ben echt heel benieuwd, ik temperatuur niet maar vertrouw op mijn lichaam. Wel de maybe baby gebruikt deze maand.

Je kunt alleen maar afwachten, sterkte, laat me nog even iets weten.

liefs Bons

Hoi Maaike,

Wat jammer dat je ongi voor de deur staat. Bij mij is het ook erg duidelijk altijd met temp, eerst natuurlijk hoog en dan boem omlaag en dan weet ik het al.... de rode duivels staan binnenkort op de stoep.

Laat je niet uit het veld staan en geef niet op. Misschien de volgende ronde!!

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan