Waarschijnlijk wordt ik ook een maart mama

Lieve maart mama's

Ik ben eigenlijk een februari mama maar mijn kleine ukkepuk laat maar op zich wachten.. ik ben vandaag 40 weken, dus hij zou nog tot woensdag hebben en dan val ik hier onder, omdat ik zelf niet het idee heb dat hij snel gaat komen kom ik hier vast kennis maken:) Ik ben stephanie en 25 jaar en wij verwachten ons eerste kindje.. ik ben dus vandaag uitgerekend maar nog geen teken van ik kom er uit! heb al wel verschillende voorweeen gehad en hij is ook helemaal ingedaald dus het is voor ons gewoon wachten.

liefs xx

Hoi Stephanie !

Welkom bij onze club ;-) ik mag waarschijnlijk juist verrhuizen naar de februari club aangezien ik volgende week word ingeleid. Spannend dus ;)

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Marit, 28 jaar en wij verwachten ook ons eerste kindje. Ik ben maandag 38 weken zwanger.
Ze willen me inleiden omdat ik de laatste weken het kindje amper voel... dat vonden ze vreemd in het ziekenhuis, omdat het plotseling zo was. Dus sindsdien iedere keer aan de CTG. Ze willen liever niet langer wachten en zoals de gyn mooi zei: ik heb liever de kleine op het droge.
Morgen hoor ik wanneer ze willen beginnen. Vind het super spannend.

Nou ik hoop voor je dat de kleine gauw komt. Het is best lastig zo wachten he !??? Je geduld word erg op de proef gesteld.

Hoe gaat het verder met je ? Weinig kwaaltjes of juist wel ?

Nou geniet nog even van de laatste dagen van je zwangerschap !

Liefs, Marit

Hoi Hoi

Wat fijn dat ze je gaan inleiden, weet je iig zeker dat je snel genoeg je kleintje in je armen hebt! Ik ben altijd voor een thuis bevalling geweest maar op dit moment wil ik maar 1 ding en dat is dat hij komt... het maakt niet uit hoe of wat! hihih Ik heb een super zwangerschap gehad echt nergens last van gehad.. de eerste weekjes wat misselijk maar dat was al snel over... Nu de laatste loodjes zijn begonnen houd ik super veel vocht vast en dat moet ik nu in de gaten gaan houden...ik ben benieuwd wanneer de kleine zich meld!! succes allemaal xx

welkom steef

ach maart en februari lopen al door elkaar, zijn er al 2 bevallen van ons clubje en 1 werd vandaag ingeleid en zijn er nog een paar die er om spannen

wow een superzwangerschap, nou ik zal maar niet beginnen hahaha. kortgezegd vindt zelfs de gyn dat voor mij maar 1 oplossing is en dat is bevallen voor ik beter kan worden. maar ja die kleine heeft het nog zo goed dus moet nog afwachten.
vandaag jarig en miste al het gevoel maar heb ook de halve dag in ziekenhuis aan ctg gezeten.

oja 34 jaar net, 2e kindje, 38,1 weken en een mega @#@zwangerschap maar wel een gezond meisje in de buik

de 40 weken gehaald, is ook al heel wat hoor, ik hoop dat je binnekort mag beginnen en alvast succes ermee
februari is nog niet ten einde, dus spannend!

hoi en welkom en zoals sweetwicca al zei zijn er bij ons de eerste al.
ik ben jeannette 33 jaar en verwacht onze eerste kindje een zoon.moet nog 18 dgn.
je hebt nog een paar dagen dus wie weet.veel succes

Terug
Bovenaan