waarschijnlijk zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik wou even mijn verhaal kwijt
ik heb het gevoel dat ik zwanger ben ik ben 2 dagen overtijd
erg leuk zou je denken omdat ik graag zwanger wilde worden
maar ik heb hiervoor vijf miskramen gehad dus durf ik geen test te
doen want zodra ik weet dat ik zwanger ben ga ik weer een heel
onzekere tijd tegemoet en durf ik dan bijna niet naar de wc   toe
ik weet niet goed wat ik   moet doen nu maar ben wel even mijn
verhaal kwijt
groetjes radeloos 37

Hey radeloos....pfff dat lijkt me idd enorm zwaar. Ik kan niets nuttigs tegen je zeggen, om je beter te laten voelen...sorry.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!

Hallo radeloos,

Ik snap wel wat je voelt. Ik heb begin dit jaar ook een miskraam gehad en we zijn nu sinds 4 maanden weer aan het proberen om zwanger te worden. Inmiddels heb ik verschillende complicaties gehad en nu loop ik weer met een cyste op mijn eierstok. Ook ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en zou heel graag willen dat ik zwanger ben, heb ook getest, maar die is negatief. Maar als hij positief is, blijft het dan wel goed gaan? Het zijn steeds de vragen die in mij opkomen. Heb je al kinderen?
Misschien heb je er weinig aan, maar toch wil ik je zeggen, blijf hoop houden, niet alles hoeft fout te gaan..

Liefs xx

hoi tinkerbell en hannes

bedankt voor jullie reacties
tinkerbell ik snap dat je er niks nuttigs op kan zeggen ik wou even mijn verhaal kwijt
maar bedankt voor je reactie.
en hannes
ja ik heb 2 dochtertjes een van 7 en een van bijna 4 jaar
we zijn inmiddels alweer drie bezig voor een derde het zwanger worden wil wel blijkt maar op de een of andre manier blijft het niet zitten steeds met 6 weken gaat het mis
nu ik denk dat ik zwanger ben durf ik pas over twee weken misschien te testen want voor mijn gevoel ben ik dan verder dan die 6 weken en mocht het zo zijn en het zit er nog dan ga ik met ietsje meer vertouwen de zwangerschap in maar onzeker Zal ik de hele zwangerschap wel zijn denk ik

groetjes radeloos37

Hoi meis,

Is het bekend waarom jij steeds een miskraam krijgt? Loop je onder behandeling van een gyn? Klinkt heel moeilijk, maar misschien moet je de knop omzetten. Even niet aan denken, terwijl ik dit typ, denk ik, dat dat helemaal niet haalbaar is. Ik heb een week overtijd gelopen terwijl ik een regelmatige cylcus had en ik werd ook helemaal gek, kon aan niks anders meer denken.
Hoe is het gegaan bij je eerste 2 kids? Was je toen wel meteen zwanger?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg bang bent.

hoi ris

bij   ijn eerste dochter hebben we er drie over gedaan toen dacht ik bij mijn eigen laat maar zitten toen mijn vader overleed 1 dec 2000 kwam ik in feb 2001 achter dat ik zwanger was heel   moeilijk allemaal tussn mijn oudste dochter en de jongste zat ook 1 miskraam ik liep wel bij een gynecoloog en we zouden met onderzoeken beginnnen
maar toen ging hij negens anders werken en in die andere gynecologen bij ons in het zieken huis voel ik mij niet erg prettig ik ben nu bijna 1 week overtijd maar durf nog steed geen test te doen terwijl ik sterk denk dat ik zwanger ben want ik ben heel regelmatig
we gaan met de kerst weg en als we terug komen ga ik denk ik toch maar een test doen want mocht ik zwanger zijn moet ik wel onder controle van de genecoloog blijven ook inverband met de medicijnen die ik ga slikken om een postnatale depressie te voorkome
zodra ik getest heb laat ik horen of ik zwanger ben of niet

groetjes radeloos 37

hoi ris

ik was vergeten te vragen of je zwanger bent je was toch een week overtijd las ik
groetjes radeloos 37

Hoi,

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ik was precies een week overtijd. Ik moet je zeggen dat ik nog niet zo blij ben geweest om ongesteld te worden. Ik had namelijk al uitgerekend dat ik echt niet zwanger kon zijn.
En dan wil je gewoon zo snel mogelijk weer aan de slag.

En heb je al een test gedaan?

Terug
Bovenaan