waarschinelijk niet goed

A

Anoniem

Guest
halo alemaal heb van daag een echo gehad maar zaagen geen hartje nu kan het zijn zei die dat ik nog niet zo ver ben als we denken nu moet ik dinsdag weer dan ben ik volgens mij bereekingen 7 weeken dinsdag en moet het te zien zijn maar denk zelf dat het nie goed zit een onzeekere jolanda

och meid, wat een ellende!
ik weet helaas wat je door moet gaan. Ik had bij 7,5 wk een echo(omdat ik bloedverlies had) en het hartje klopte niet. de gynacoloog gaf mij toen geen hoop meer..helaas.
ik wens je erg veel sterkte meid en ik duim voor je dat alles toch goed is!

liefs marjolein

hoi,
Ook ik hoop als geen ander dat je inderdaad gewoon minder ver bent, en dat het allemaal goed komt de volgende echo.
Je wilt het zo graag he!
Moeilijk om te wachten, maar je zult niet anders kunnen doen.
succes hoor, R

Hoi Jolanda,

kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt,
ik hoop voor je dat het volgende keer gewoon allemaal goed is!!
zal voor je duimen!!

laat je wat weten??

Liefs,Swinnie

hoop het ook maar weet je wat het raare is heb geen bloed verlies en geen buikpijn

Hoi jolanda,

Wat een domper zeg!!! Maar helaas kun je er niks aan doen alleen maar hopen dat het toch goed zit!!!
En als je geen bloedverlies hebt is er toch een beetje hoop toch!!!
Wens jullie heel veel sterkte dinsdag!!!

Liefs Sandy

Sterkte Jolanda! Ik ben zeker geen expert maar als je verder geen klachten hebt ga ik er vanuit dat je idd minder ver bent en dat er nix aan het handje is. Maar toch duim ik voor je.  

Laat je even wat van je horen als je meer weet?

Groetjes,

Tammy

he jolanda, wat erg voor je en dat na kyara je zou toch denken dat je genoeg pech en onzekerheid hebt meegemaakt.
ik hoop en duim heeeeeeeeel hard voor je meid dat je gewoon wat minder lang zwanger bent als wat ze denken en dat je maandag het hartje hoort!!!
heel veel liefs tamaar

Terug
Bovenaan