Waarschuwing Babypaleis.com

Bestel niets bij www.babypaleis.com! Mijn moeder heeft daar begin oktober een voetenzak voor de buggy besteld, vooruit betaald, maar nog steeds niets ontvangen!!. Ze reageren niet op emails en als je belt krijg je een onduidelijk ingesproken bandje te horen met iets over ordervertraging. Behoorlijk balen dus!!

hoi,

ook ik heb al eerder problemen met hun gehad.
ik had daar een badset besteld en toen ik dit eindelijk binnen kreeg bleek de kleur gigantisch af te wijken van hun plaatje op de site.
ik heb het toen terug gestuurd en zij zouden mijn geld terug storten.
toen begon het probleem.
babypaleis had het zogenaamd niet ontvangen en wilde niets storten zolang zij geen artikelen terug hadden.
pas nadat ik een verklaring van de post kreeg waarin de betreffende postmedewerker verklaarde het wel degelijk bij hun te hebben afgegeven kreeg ik mijn geld terug.
al met al heeft dit wel ruim 3 1/2 maand geduurd!

groetjes marlies

he dames,
ik hoor hier eigenljk niet, zit eigenlijk bij het mama-forum en heb ook geen ervaring met deze babywinkel, maar ik zou zo graag dat jullie allebei jullie verhaal naar kassa sturen, of naar  dat andere programma, hoe heet het ook alweer, waar vroeger silvia millecam aan mee deed? Jullie zouden hier zoveel (toekomstige) mama's mee kunnen helpen!! Deze company zal binnen no time verdwenen zijn!!
Ik hoop echt dat jullie er iets mee doen!!
Groetjes, Stephanie

Nou, ondertussen heeft die meneer dan eindelijk contact opgenomen, nadat mijn moeder een fax had gestuurd waarin ze ook heeft aangekaart kassa o.i.d. in te schakelen. Lang verhaal, veel problemen, maar het kwam erop neer dat het hem erg moeilijk gemaakt word door andere grote babyzaken zoals Prenatal en Babystunter omdat hij zo goedkoop is. Hij gaf toe dat ze al erg lang moest wachten op de buggyzak en heeft het geld terug overgemaakt. Erg aardig dus. Maar feit blijft dat twee maanden wachten erg lang is, en dat mijn moeder eerst een fax moest sturen voordat ze een reactie kreeg. Ik zou er in ieder geval voorlopig niet bestellen.

Terug
Bovenaan