WAARSCHUWING!! ETOS SPENEN

ik wil dit ff met jullie delen.  Er is welliswaar geen officiele mededeling uit,dit is mijn eigen ervaring, en soms wel het beste .
mijn dochter heeft altijd met plezier genoten van de spenen van ETOS eigenmerk (ik meen dat ze uit de fabriek van NUBY komen, ik zie deze naam dan ook op de ring staan) maar nu gooi ik achter elkaar 4 spenen weg binnen een week tijd, alle 4 nog geen twee weken oud. de gaten die ze er in weet te bijten zijn enorm! (als je het mij vraagt echt buiten proporties) gelukkig controleer ik elke dag al haar speentjes.en als ik dus een speentje uit elkaar trekt scheuren ze bijna gewoon af.  voorheen wist ze deze gaten niet te produceren. het lijkt dus of de kwaliteit van de silliconen slechter is geworden. (mijn dochter heeft immers niet ineens scherpere tandjes)
ik zie dit niet bij haar Difrax of Bibi spenen, maar dit is ook dikkere silliconen.

dus heb je een 'spenenbijter' en ETOS/NUBY spenen goed controleren.

ben er niet op uit om paniek te zaaien, of ETOS in een kwaad daglicht te zetten, zoals gezegd heeft mijn kleine meid altijd die spenen gehad..

mochten er meerdere klachten zijn, kunnen we er wat mee doen misschien..??

Hoi hoi,

Als ik jou was zou ik terug gaan naar de Etos.
Je krijgt namelijk ALTIJD je geld terug als iets niet naar behoren werkt of niet goed is.
(mijn zusje werkt namelijk bij de Etos en die wist me dat te vertellen)

Succes!
Marga

Terug
Bovenaan