waarschuwing mbt Van Asten Babysuperstore in Tilburg

Hoi meiden,

Gefeliciteerd met het zwanger zijn!
 Misschien dat het hier niet thuis hoort, maar ik wil jullie toch even waarschuwen voor de volgende babywinkel; VAN ASTEN BABYSUPERSTORE IN TILBURG.
Aangezien jullie de komende tijd de nodige spulletjes aan moeten schaffen.
Toen ik zwanger was hebben we hier voor heel wat euro's uitgegeven en op 1 december is ons lieve meisje geboren. Echter de band van onze Quinny buzz is nu al stuk!!! Het ventiel is stuk en toen ik er gisteren mee terug ging werd ik behandeld alsof ik dom was; alsof ik zelf de band niet zou kunnen oppompen.Een reserveband kon ik niet krijgen en  ik moest tot maandag wachten wilde er  uberhaupt iemand naar kunnen kijken, die dan zou laten weten hoe lang het zou gaan duren. Aangezien ik dan niet met mijn dochter de deur zou kunnen door blijven vragen en toen wilde er eindelijk iemand naar kijken en deze kwam terug en zei dat de band het nu weer deed. Hij zag er echter vreemd uit, toen ik daar iets van zei, moest ik niet zo moeilijk doen, want het was nu toch gemaakt en suggereerde de medewerker dat ik dat dan zelf wel veroorzaakt zou hebben.  Ik kreeg de bon in mijn handen geduwd en de medewerker liep weg. Na een uur was de band echter alweer/nog steeds stuk!!! SERVICE TOT DE DEUR EN DAARNA MAG JE HET ZELF UITZOEKEN!!!!!
We laten het er niet bij zitten en gaan weer terug...

Hopelijk gaat het bij jullie beter mocht er onverhoopt iets van de aangeschafte spulletjes stuk gaan..

Veel suc6 met jullie zwangerschap en het is echt fantastisch om mamma en pappa te zijn.

gr Jackje

Hoi,

Wat zal jij boos zijn zeg, Haha, Ik zag dat je het berichtje op elke maand van het forum had gezet. Groot gelijk hoor. Ik zou ook uit m'n vel springen als ik zo werd behandeld.

Als je er nu echt niet uit komt, moet je eens de consumentenbond bellen en vragen wat je er mee aan moet. (je moet wel lid zijn).   Of je zegt gewoon tegen die winkel dat je al contact gehad hebt met consumentenbond of geschillen commissie. Daar worden heel veel winkels een beetje "bang" van.

Succes er mee en laat je geluk niet door zoiets verprutsen.

Liefs gerdientje

Hi Jackje,
begrijpelijk dat je zo reageert hoor. Ik heb ook zoiets meegemaakt bij baby burgerhout in Rotterdam. Mijn wagen klapte automatisch in, da's natuurlijk niet goed. Nou daar vonden ze 't niet zo erg . Maar ik heb toen behoorlijk aangedrongen. Uiteindelijk deden ze alsof ik ze heel dankbaar mocht zijn dat ze  'm  voor me gingen opsturen. Mutsy heeft vervolgens mijn hele kar weer opgelapt, ook dingen die wat beschadigd waren en  die ik niet eens aangegeven had. Super service   van Mutsy. Dat terwijl ze bij Burgerhout een beetje reageerde alsof ik met een Mutsy een soort B-merk gekocht had.
Een andere dame met een kar van Quinny kreeg 'm kapot weer terug van drie weken weggeweest. Daar ging ze niet mee akkoord en die werd toch onbeschoft behandeld door een medewerker van de winkel, niet te zuinig.

O ja, ik had een showroommodel gekocht van de Mutsy, ik heb nog gevraagd of de kinderwagen inzet ook naar me toe gericht kon, gewoon omdat ik dat voor de hele kleintjes heel belangrijk vind. Ja, verzekerden ze me. Nou, toen was Eloise 6 maanden en ging ik dat ding er eens inzetten. Bleek dat 't helemaal niet kon. Ik terug naar Burgerhout. Deden ze heel neerbuigend: "nee mevrouwtje, dat kan met deze kar niet, nee, dat kan onze verkoper echt niet gezegd hebben." Nee, ik ben gek. Maar bewijs maar dat je in je gelijk staat, dat lukt dus niet. Wordt er (nu bijna 2 jaar later) nog steeds boos van.

Ben zelf wel heel tevreden over de prenatal en hun service.

Groetjes,
Tineke

Terug
Bovenaan