WAARSCHUWING van een ander forum.

WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!.

Meiden,

Degene die verzekerd zijn bij VFZ opgelet...
De tummytub uit het kraampakket is NIET veilig...!!!

Feline zat vanochtend in deze tub en brak doormidden....!!!!!! Feline is dus door de tub geen, hard op de grond gevallen. Op haar rug & hoofd terecht gekomen! Gevolg : sneeën & schrammen over heel haar lichaam en hoofd. Vanmorgen werd nog door de HA gezegd, "mogelijk hersenschudding... Goed in de gaten houden"
Inmiddels ligt ze ter observatie in het ziekenhuis omdat ze heel de dag suf was, bijna niet wakker te krijgen is en niet wil drinken (zich ook niet meld voor voedingen...) Ze heeft een hersenschudding en ligt aan de monitor en ze wordt ieder uur wakker gemaakt voor controles te doen... Dit om erger hersenletsel uit te sluiten...

Ik ben nu iedereen aan het waarschuwen...
Zijn ook al stappen aan het ondernemen tegen VGZ... Maar nu is het belangrijkste dat ons kleine meisje deze nacht goed en rustig doorkomt... Schijnbaar zijn de eerste 24 uur het belangrijkste... Als dit goed is mag ze morgen misschien naar huis.

Liefs, Marielle vanuit 't ziekenhuis.

MamaBo op woensdag 3 augustus 2011 om 23:41 uur.

 
Oh wat vreselijk zeg en dat door zo'n tummytub terwijl je ervan uit gaat dat deze goed getest zijn!!!

Sterkte met je kleintje en hopelijk is ze er snel weer bovenop.
 
ff voor de duidelijkheid het is niet mijn kindje waar dit om gaat.

Maar deze waarschuwing stond op een ander forum en ik wil dit niemand onthouden
 
Jemig! Dat is erg! Dat dat zo maar kan gebeuren!
Ik ben gelukkig niet bij VGZ, maar een gratis tummytub sla ik ook over na dit bericht...


Groetjes, Kirsten
 
VGZ betreurt ten zeerste wat er is gebeurd. We hebben dat mevrouw laten weten, en we hopen dat haar dochter snel weer volledig herstelt. Uit voorzorg heeft VGZ besloten de Tummy Tub voorlopig uit het VGZ-kraampakket te halen en te vervangen door een ander cadeau. We hopen dat onafhankelijk onderzoek zo snel mogelijk duidelijkheid biedt over de exacte oorzaak van het ongeval.
Zorgverzekeraar VGZ
 
Terug
Bovenaan