Beste allemaal, ik lees meer mee dan ik prik, maar nu moet ik even een waarschuwing geven. Ik heb de discussie over het lakentjesprobleem met grote interesse gevolgd: onze Lydia van 4 maanden deed dat dus ook sinds ruim een week! Ze ligt ook wel eens aan het hoofdeinde van het bed, zo ook gistermorgen. Ik dacht toen bij mezelf: wat als ze zich nu omdraait en weer naar beneden schuift, met haar hoofdje onder de deken... Dat kan ze: Lydia is erg sterk in haar benen (rolt ook al ruim een maand van rug naar buik en andersom: zowel het CB als de kinderfysiotherapeut vinden dat ze zich wel erg snel ontwikkelt, ze mag zelfs al in een kinderstoel (tripp trapp), gisteren direct gekocht en ze zit er dus perfect in en at direct flink door uit haar potjes groente en fruit, op schoot zit ze ook al wel eens los...). Maar goed, ik heb dus geen actie ondernomen verder, tot vanochtend: mijn man haalde haar op voor de eerste voeding om half tien (ja ik weet het, we zijn erg verwend met haar!) en trof haar dus aan met haar hoofd onder deken en lakentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het trilt van binnen nog bij mij!!!!!!!! Gelukkig lag ze te kletsen toen hij aan kwam lopen, anders had hij echt een hartverzakking gehad. Lydia had haar fles nog maar net leeg toen ik al weer thuis kwam met een combisleeper. Een hoop geld maar na de Tripp Trapp met accessoires en een nieuwe maxicosi kon die 80 euro er ook nog wel bij (tip: nieuwe collectie autostoeltjes staat in de winkel, oude moeten ze vanaf: bij Babymax in Veenendaal staan nu grijze en donkerblauwe stoeltjes van 99 euro, diegene die na de kleinste Maxicosi komt, met 3 ligstanden), maar het is het wel waard! Als je je kindje niet vertrouwt: onderneem dan bijtijds actie!!!!!!!!!!!!!!! Ik had het echt niet overleefd als het mis was gegaan! Direct al het beddengoed afgehaald en de deken en lakentjes verdwijnen onderin haar kast. Heb ook de luier die er lag tegen kwijlen en spugen weg gehaald, en vervangen door een molton onder het hoeslaken ter bescherming vd matras. Dan de boel maar wat vaker wassen...
Heb de rest van de dag denk ik nodig om bij te komen... Gelukkig gaan we zo naar de V&D om foto's te kijken (en te kopen ben ik bang: ze poseerde erg enthousiast...), dat leidt wat af!
Groetjes, Rianne
Heb de rest van de dag denk ik nodig om bij te komen... Gelukkig gaan we zo naar de V&D om foto's te kijken (en te kopen ben ik bang: ze poseerde erg enthousiast...), dat leidt wat af!
Groetjes, Rianne