waarschuwing voor zwitsal bad- en wasgel slaap lekker laveldel!!!

Sinds enige weken gebruik ik voor me zoontje zwitsal bad- en wasgel slaap lekker lavendel.

Het werkt prima hij slaapt er erg goed door.

Alleen een beetje jammer dat al mijn aankleedhoesen bedorven zijn, ik was me zoontje op het aankleedkussen en dan gaat hij ingezeept en wel met papa onder de douche.

Maar als je een kindje inzeept op het aankleed kussen mors je altijd logische.

Alleen zijn al mijn hoezen bedorven doordat er vlekken inzitten van de wasgel en zitten er nu vlekken in die ik er niet meer uit krijg.

Ik heb hier de informatielijn over opgebeld die op de fles staan beschreven.

Wat zeggen ze jah het is niet de bedoeling dat je dat te geconcentreerd gebruikt want dan krijg je vlekken.

uhhhhhhhh pardon ik zeep me kindje in met warm water en doe daar wat wasgel in want zo heet dat en is daarvoor bestemd.
Volgens de telefoniste was het dan nog te geconcentreerd en kan hat idd vlekken veroorzaken.

Maar dat had ik volgens haar moeten weten omdat, dit met alle soorten baby shampoo,s kan gebeuren.

Dus ik zeg tegen die mevrouw hoe wilt u het dan doen zonder morsen, nou het was meet bestemd voor oudere kinderen die kunnen staan.
Of voor in het badje voor kleinere kinderen.

Toen ik tegen haar zei dat dit niet op het product staat zei ze doodleuk ja we kunnen er niet alles op zetten, we kunnen er toch ook niet opzetten dat je het niet mag opeten toen dacht ik echt dit is de laatste keer dat ik iets vn zwitsal heb gekocht ik stap voortaan over op een ander merk want ben er klaar meej.

Oftewel mijn hoezen zijn verprutst en ik heb een product van zwitsal die me textiel naar de malemoeren maakt.

Ik wil jullie alleen maar waarschuwen dat je genoodzaakt bent om je kindjebijna niet de ontspanning te gunnen om hem/haar op het aankleedkussen lekker te wassen omdat anders al je hoezen verprutst wordt.

Sorry hoor voor me zeurderige verhaal maar ik vindt dit echt waanzin!!!!!

 
Hoi,

Wij zijn er al snel achter gekomen, dat Zwitsal helemaal niet zo goed is voor de huid van kindjes, zoals ze beweren. De wangetjes van onze zoon leken wel van leer! Die troep heb ik dus snel de deur uitgedaan.
Probeer anders eens de produkten van het eigen merk van het Kruidvat (met het schaapje). Deze zijn vrij van parfum, e.d. Ik heb nog geen vlekken gezien, maar wij wassen dan ook met een douche-olie.

Groetjes, Marijon
 
Huh, iets wat dermate onuitwisbare vlekken maakt op textiel is wel goed voor zo'n kwetsbaar babyhuidje? Dat lijkt met toch een beetje vreemd.

Ik gebruik al maanden geen zwitsal meer, omdat mijn dochtertje een hele gevoelige huid heeft, en de ha adviseert geen zeep meer te gebruiken. Maar dit vind ik wel heel erg absurt.....

Nee, geef mij sowieso maar de parfumvrije producten, maar na dit verhaal ben ik er  (nog meer)  helemaal klaar mee.......
 
Jeetje vervelend zeg! Ik gebruik geen zwitsal omdat ik het veel te agressief spul vindt voor de babyhuid. Als ik al zeep gebruik is het Balneum Hermal. Mijn oudere zoontje heeft erg exceem dus hier komt zwitsal de deur niet meer in.

O dat is niet helemaal waar, ik heb stukken zeep van zwitsal en geurbuideltjes in de kasten en lades liggen. Overigens had ik van zo'n geurbuideltje oranje vlekken in kleding gekregen. Gelukkig wel weer eruit gegaan.

Is het geen idee als een hydrofielluier over je waskussenhoes heen ligt als je je baby inzeept? Of gaat het daar ook doorheen?

Groet
Lies
 
Ik heb juist alleen maar positieve ervaringen met de spullen van Zwitsal, ik heb er dan ook alles van.
Moet wel eerlijk zeggen dat we Eva in bad doen, elke dag, met badschuim en zij dus niet gewassen wordt met wasgel.
Eva wordt verder elke ochtend ingesmeerd met de babyolie van zwitsal en heeft totaal geen last met droge huid of wat dan ook.
De babyolie en bodylotions hebben hier geen invloed op het textiel.
 
Hoi - eerst wil ik even zeggen dat dit nieuwe forum wel ff wennen is - waar zijn al mijn zomer 2008 moeders gebleven?????
Betr Zwitzal - ik gebruik dat troep ook niet. Toen ik zwanger was gebruikte ik een buikcreme van zwitzal waar ik uitslag van kreeg en kwam oa via de forum achter dat het vaker gebeurd met zwitzal en heb sindsdien niet meer producten gebruikt van dat merk. Ik ga ook voor produkten zonder parfum.
Groetjes Mor 74
 
hoi,
wij wasten ook met de wasgel, en ik had gelukkig geen problemen met zwitsal. Maar ik bn fan van natusan, en die heeft ook een slaaplekker variant. wellicht kun je die eens proberen. En de natusan badsopje met menthol en eucalyptus voor als je kleine verkouden is (of jjijzelf) kan ik ook aanraden.
maaruh, wel belachelijk van de zwitsal zeg, meeste grote bedrijven geven wel iets van een vergoeding in de vorm van een nieuw sopjes pakket oid.
 
hoi,
wij wasten ook met de wasgel, en ik had gelukkig geen problemen met zwitsal. Maar ik bn fan van natusan, en die heeft ook een slaaplekker variant. wellicht kun je die eens proberen. En de natusan badsopje met menthol en eucalyptus voor als je kleine verkouden is (of jjijzelf) kan ik ook aanraden.
maaruh, wel belachelijk van de zwitsal zeg, meeste grote bedrijven geven wel iets van een vergoeding in de vorm van een nieuw sopjes pakket oid.
 
Terug
Bovenaan