WAARSCHUWING!!!

WAARSCHUWING VAN EEN JULI MAMA!!!

WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!.

Meiden,

Degene die verzekerd zijn bij VFZ opgelet...
De tummytub uit het kraampakket is NIET veilig...!!!

Feline zat vanochtend in deze tub en brak doormidden....!!!!!! Feline is dus door de tub geen, hard op de grond gevallen. Op haar rug & hoofd terecht gekomen! Gevolg : sneeën & schrammen over heel haar lichaam en hoofd. Vanmorgen werd nog door de HA gezegd, "mogelijk hersenschudding... Goed in de gaten houden"
Inmiddels ligt ze ter observatie in het ziekenhuis omdat ze heel de dag suf was, bijna niet wakker te krijgen is en niet wil drinken (zich ook niet meld voor voedingen...) Ze heeft een hersenschudding en ligt aan de monitor en ze wordt ieder uur wakker gemaakt voor controles te doen... Dit om erger hersenletsel uit te sluiten...

Ik ben nu iedereen aan het waarschuwen...
Zijn ook al stappen aan het ondernemen tegen VGZ... Maar nu is het belangrijkste dat ons kleine meisje deze nacht goed en rustig doorkomt... Schijnbaar zijn de eerste 24 uur het belangrijkste... Als dit goed is mag ze morgen misschien naar huis.

Liefs, Marielle vanuit 't ziekenhuis.

MamaBo op woensdag 3 augustus 2011 om 23:41 uur.
 
Dankjewel voor je bericht Marielle. Ontzettend veel sterkte met je dochter. Ik hoop dat ze gauw weer de oude is en dat jullie eruit komen met VGZ.
 
We zijn net thuis gekomen met Feline! Onderzoek heeft uitgewezen dat Feline een hersenschudding heeft. Hier is ze misselijk van en heeft ze hoofdpijn van... Onderzoek heeft uitgewezen dat er godzijdank geen verdere beschadiging oid in 
het hoofdje is... Nu dubbele dosis paracetamol & veel rust! Hopelijk knapt ze snel op...

Morgenvroeg al afspraak met advocaat... Reactie VGZ : " per 1 januari gaan ze uit het kraampakket"
BELACHELIJK!!!
 
jeetje zeg die reactie ook van vgz...!!
Ik hoop dat jullie meisje snel weer opknapt en er niets blijvend aan overhoudt! Bedankt voor de waarschuwing!
Zit zelf niet bij VGZ maar voor alle andere ouders!!

 
potverdee he wat een verhaal
wat een belachelijk iets dat ze er pas vanaf dan uitgaan
niet te begrijpen he zoiets
nou ik wens je heel veel sterkte met je kleine meisje en veel beterschap voor haar
 
nog niks over in de media gehoord, aan gezien VGZ laks reageert zou ik de media inschakelen
ze kunnen ze dan misschien terug roepen?
VGZ is zorg verzekering lijkt wel of ze juist willen dat je meer zorg kosten maakt..
Hoe is het nu met je meisje?
 
Heeft de advocaat al wat zinvols ondernomen? Kan me herinneren dat wij (menzis) onlangs allemaal een brief van hun kregen met de mededeling het slaapzakje (met de aap) niet te gebruiken (mouw en hoofd gaten waren veels te groot). Zij waren enkel gewaarschuwd door een alerte ouder en dus zonder ongevallen....

Hopelijk heeft de advocaat helder heen en weer gecommuniceerd want zal inderdaad ervoor willen zorgen dat deze uit het pakket gaan. Heel veel succes en geniet lekker van jullie dame!
 
Terug
Bovenaan