waarschuwingssticker maxicosi verwijderen HOE???????

Hallo dames!!

Nu heb ik een hele leuke neuwe maxi cosi maar er zit zo'n ontzettend lelijke sticker aan de zijkant ter hoogte van het hoofdje!!!! Iemand enig idee of je die er af kan halen voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg en het niet meer kan herstellen?

Hoop op enig ervaring!!

liefs lili

Volgens mij kan hij er niet af! Het is niet echt een stikker, maar verf-achtig/was-achtig spul.  Ik heb ook zitten pulken voordat mijn oudste geboren was, maar ik kreeg hem niet weg. Gelukkig maar: ze vind het ding fantastisch en probeert er steeds naar te kijken, haha!

NIET!!!!      
In de handleiding staat ook heel duidelijk dat ze niet verwijderd mogen worden, dat dan elke aansprakelijkheid van de fabrikant teniet gedaan wordt.

Tis idd niet het mooiste... maar tis nou eenmaal zo

Ik heb een tweede hands, dus weet niet hoe een lelijke sticker er op zitop die nieuwe, maar kun je er niet een donkere sticker overheen plakken ofzo? Tis maar een ideetje

xxx Annette

Een hele tijd geleden heb ik dezelfde vraag gesteld. Ik was zelf gaan pulken aan die sticker maar hij gaat er echt niet af.   Je ziet die sticker al minder goed als je kindje in de maxi cosi ligt. Ik heb meestal een spuugdoekje (heel toevallig in dezelfde kleur als de maxi cosi ) precies in dat hoekje liggen. Zo zie je niks meer van die stomme sticker, hihi.

mama van Suze (23-04)

hallo,

kleine tip misschien

voor het verwijderen van stickerresten kun je het beste een doekje met
LAMPENOLIE gebruiken. dit lost de plakresten op.

misschien hebben jullie er iets aan

succes

Sylvia

Terug
Bovenaan