<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraag. Ik maak het bedje van mijn zoontje altijd keurig op zoals het me geleerd is. Dekentje en een wit lakentje, wat ik dan n stuk om het dekentje heen vouw. Nu vraag ik mij dus eigenlijk af: waar dient dat witte lakentje eigenlijk voor? Wat is de functie ervan? Buiten dat het er schattig uitziet dan. Ik vind het namelijk maar een onding. Het zit nl zo:</p><p>Mijn zoontje vindt het nogal interessant speelgoed....? Iedere keer trekt hij het los en ligt het uiteindelijk schots en scheef door zijn bedje op. Hij is 9,5 maand, dus strakker instoppen is zinloos, aangezien het al een sterke kerel is haha. Ook draait hij sinds een week telkens naar zijn buik om op zijn buik te slapen, helemaal prima natuurlijk, maar hij raakt dan ieder keer met zijntraplelzak verstrikt in dat witte lakentje, waardoor hij heel gefrustreerd wakker wordt. Heb m al op zijn buik te slapen gelegd, maar dit wil hij niet altijd. Geen idee waarom, maar ja, mij prima.</p><p>Dus nu heb ik dat stomme witte lakentje er maar uitgelaten en ligt hij alleen onder het dekentje. Guess what??? No problemo anymore! Geen gespeel en geen frustratie bij draaien.</p><p>Dus vandaar mijn vraag: waar dient dat ding eigenlijk voor??</p>