wacht al 7 maanden

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben nu 7 maanden aan het wachten op een positieve test, helaas wil die nog steeds maar niet komen.

Elke maand heb ik het gevoel nu is het raak!
Heb dan gevoelige borsten, ben moe, NOD die dan een dag of twee op zich laat wachten.

Begin het een beetje somber in te zien, zijn er mensen die in hetzelfde schuitje zitten?

Mij volgende NOD zou 19/10 moeten zijn.

X

Hoi Inez,

Hier nog iemand!
Wij zijn vanaf april bezig en ook ik word elke maand weer iets somberder..ik weet nog van mijn eerste zwangerschap, waarbij het 8 maanden duurde, dat je je elke maand drukker gaat maken maar achteraf nergens voor nodig blijkt te zijn (althans in veel gevallen dan). Ik heb vandaag of morgen mijn NOD maar zit mezelf ook gek te maken. Ik heb nu weer afscheiding die duidt op m'n ei maar dat lijkt me niet op dat 27, 28 en 29! Dus ja, heel herkenbaar! Maar kop op meid, er komt een dag dat je een positieve test in handen houdt en dan ben je alle voorgaande maanden zo weer vergeten! Succes!

Hai Inez,

Bij onze eerste was het raak in ronde 7... Dus ik weet hoe je je voelt! Vaak zat gedacht dat het ons natuurlijk niet zo lukken! Maar kom op, je geduld wordt echt beloond! (als het goed is) Eigenlijk zouden we zo moeten denken; Het komt als het de tijd er voor is... Maar ja, als wij vrouwen het willen moet het het liefst gisteren dan vandaag.. ;-) Succes meis!! Ik hoop voor je dat het snel lukt!

Liefs MamaSun

Hoihoi

Ik zit nu in ronde 21, dus ik weet precies hoe je je voelt. Bij de eerste was het raak in ronde 2 en n u laat de 2e zwangerschap op zich wachten, erg frustrerend.

|Succes, en je ben tniet de enige.

Gr WEndy

HOI IK BEN NU ZWANGER VAN DE DERDE EN BIJ DE EERSTE HEEFT HET EEN JAAR GEDUURD BIJ DE TWEEDE 3 MAAND EN BIJ DE DERDE 10 MAAND HET KAN DUS ECHT ALLE KANTEN OP!!

SUCCES

Hoi Inez,

Het welbekende schuitje. Ik zit inmiddels in ronde 6, heb maandag mijn NOD en wéér denk ik dat ik zwanger ben en toch wordt ik gewoon weer elke maand ongesteld. Ik word ook met de maand somberder. Nu duurt het nog maar een paar dagen en dan is het kop op we gaan weer verder, maar ik kan me niet voorstellen dat als het nog veel langer duurt ik dat kan volhouden.

Ik hoop voor ons allen dat het snel raak mag zijn!!

Groetjes Karin

En Inez.... al ongie of mag je testen??? Ik hoop het zo voor je! Dat wachten kan zo frustrerend zijn....

xx

Hoi Inez,

Vreselijk dat wachten, heel de wereld lijkt zwanger en jij, jij moet wachten...soms zo oneerlijk...

Maar er komt hopelijk een dag dat je wachten beloond wordt en dan vergeet je dit alles meis. Dat was bij mij wel zo. Voor ons zoontje waren we meer dan een jaar verder en toen was het toch echt zo!!!

Wij gaan nu voor een 2de uk, helaas al 2 x een mk gehad, maar ook nu hoop ik dat ons wachten beloond word! We zijn nu vanaf november bezig...

Aanhouder wint is ons motto! In de meeste gevallen klopt dit bij ons.

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan