Wacht weken na ivf

Hoi,

Ik heb mijn 1e tp gehad van mijn derde ivf poging en kan niet wachten. Zit nu op dag 9 na tp en heb vanochtend licht positief getest. Alles aan deze poging voelt goed maar ben zo bang dat het niet goed zit. Precies 1 jaar geleden bbz gehad. Zijn er meer mensen die nu in de wachtweken zitten en nu kunnen wachten op de uitkomst.
Liefs suus
 
Hi Suus,
Heb in dezelfde situatie gezeten..3x een ivf poging, waarvan de 1ste een bbz. Bij de 3de poging dacht ik: waarschijnlijk zal het weer fout gaan want ik voelde niks. Geen klachten etc. Totdat ik ook licht positief testte na 10 dagen. Het resultaat is nu een gezonde baby van 3 maanden die ligt te slapen.
Hou vol. Ik weet hoe spannend het kan zijn. En alle emoties die erbij komen.
Laat je weten hoe het verder verloopt?
Gr Karo
 
Hi Suus,
Hier nu na een lange weg met 3 kijkoperaties, iui, eindelijk zwanger na 1e tp van ivf poging 2. Morgen de eerste echo, ben dan precies 7 weken. Voelde ook nergens aan dat deze poging wel eindelijk gelukt zou zijn, dus had niet veel hoop. Maar 3 dagen voor nod toch licht positief getest! En nu nog steeds 0,0 klachten. Ben hierdoor mega onzeker maar gaan van het positieve uit.
 
Hou hoop en probeer ervan te genieten nu al een licht positieve test in handen te hebben?
 
liefs
 
[quote quote=10590323]Hi Suus, Heb in dezelfde situatie gezeten..3x een ivf poging, waarvan de 1ste een bbz. Bij de 3de poging dacht ik: waarschijnlijk zal het weer fout gaan want ik voelde niks. Geen klachten etc. Totdat ik ook licht positief testte na 10 dagen. Het resultaat is nu een gezonde baby van 3 maanden die ligt te slapen. Hou vol. Ik weet hoe spannend het kan zijn. En alle emoties die erbij komen. Laat je weten hoe het verder verloopt? Gr Karo[/quote]
Hi Karo,
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Het is inderdaad die onzekerheid van het eeuwige wachten waar je ook geen invloed op hebt wat het zo lastig maakt.
Ik hoop ook echt dat ik straks het zelfde kan zeggen. 
Bedankt voor de lieve woorden en steun!
Wordt vervolgd 
Lief suus 
 
[quote quote=10590327]Hi Suus, Hier nu na een lange weg met 3 kijkoperaties, iui, eindelijk zwanger na 1e tp van ivf poging 2. Morgen de eerste echo, ben dan precies 7 weken. Voelde ook nergens aan dat deze poging wel eindelijk gelukt zou zijn, dus had niet veel hoop. Maar 3 dagen voor nod toch licht positief getest! En nu nog steeds 0,0 klachten. Ben hierdoor mega onzeker maar gaan van het positieve uit. Hou hoop en probeer ervan te genieten nu al een licht positieve test in handen te hebben? liefs[/quote]
Hi Fidoo 
Wauw! Wat super fijn! 3 dagen voor nod?! Dat is bij mij nu ook zo. Ik ga deze week gewoon  nog een paar keer testen om te kijken of de test zich ontwikkeld. Durf nog niet echt te hopen en blij te zijn, zo bang dat het deze week nog mis gaat.
Geniet van je eerste echo!
Laat even weten hoe het is gegaan!
Liefs Suus
 
 
Ik zit in de wachtweken voor mijn wachtweken ? mijn 1ste terugplaatsing is uitgesteld owv overstimulatie. Wachten heeft nog nooit zo lang geduurd. 


alleszins een positieve zwangerschapstest is al een eerste heel goede stap! Ik snap dat je bezorgd bent, maar ik hoop dat je terwijl ook al een klein beetje blij kan zijn. En dan binnenkort een goede echo. Veel succes!
 
Hi Anirbas,
Wat vervelend van de overstimulatie,  heb je er veel last van? Hoelang is de tp nu uitgesteld? Ik zat deze keer tegen overstimulatie aan en mocht een week niks doen maar gelukkig is de tp niet uitgesteld dat lijkt mij echt niet fijn. 
Hopelijk ben je snel weer hersteld,  en mag je de echte wachtweken in.
Liefs suus
 
Eigenlijk had ik niet zoveel last. Of toch niet meer dan ik wel vaker heb (owv endometriose). Ik had wel 2-3 dagen echt platte rust nodig. Maar nu voel ik me helemaal oké op pijnlijke borsten na.
Vanochtend ben ik om bloedafname gegaan. Als dat goed is mag ik blijkbaar vandaag starten met medicatie ter voorbereiding van terugplaatsing (in kunstmatige cyclus)! Dat kwam onverwacht, ik begon te denken dat ik nog een maand moest wachten. Bonen een week of twee dus mss terugplaatsing. Nog even het telefoontje deze namiddag afwachten.
Heb jij vandaag nog een nieuwe test gedaan? Wanneer is je bloedafname?
 
Terug
Bovenaan