Wachtbankje deel 2: 41 weken alweer...

A

Anoniem

Guest
Nou, vandaag ben ik precies 41 weken en nog steeds heel erg zwanger... Baby heeft het vast naar de zin daar binnen. Zit al weken uit te kijken naar bevalling en nu het met de dag spannender wordt: krijgt manlief een enorme buikgriep! Brrr, hij is zo ziek dat ik nu toch even hoop dat het in ieder geval nog een paar daagjes blijft zitten, want bevallen/kraamtijd met een hondsberoerde man zie ik echt niet zitten! Hij moet er wel voor mij en mijn zoontje kunnen zijn!

Hoe is het met andere dames die 'over de datum' zijn?

Groetjes, Karin
41 wkn van 2e

Hi! Ben vandaag 40+6 heb sinds gisteren weeen. Maar het zet nog niet door en is helaas wel pijnlijk. Ben vandaag ook aardig wat slijm met bloed verloren, dus het begin is gemaakt. Hopelijk duurt het niet te lang.
Nee, ik kan me voorstellen dat jij er nu niet veel zin in hebt met je man ziek. Pas maar op dat hij je niet aansteekt, daar zit je denk ik helemaal niet op de wachten
Sterkte er mee!

hoi karin ,ik ben nu 40 week en 2 dagen.het verschild bij mij echt per dag hoe ik me voel.gisteren had ik veel last van voorweeen en een grieperig gevoel.toen had ik zoiets van kom maar baby,maar vandaag voelde ik me weer veel beter.Wat vervelend dat je man ziek is ik kan me voorstellen dat je nu juist nog even wil wachten.ik had dit een week geleden toen mijn zoontje van drie en eenkeer heel verkouden en ziek werd,want ik wil gewoon heel graag dat hij er vlot naar de bevalling bij kan.nou we moeten nog even volhouden dus sucses en beterschap voor je man groetjes patries

hallo,

Ik ben nu 39.4 wkn. Zat ook te wachten   tot het kwam.   Maar van mij mag het nu ook nog even duren.
Mijn schoonmoeder is afgelopen weekend plotseling overleden. Ze wordt donderdag gecremeerd, dus je begrijpt dat het van ons pas naar donderdag mag komen, maar liever niet nu.
Nou heb ik de laatste dagen wel steeds voorweeen. Mijn grootste angst is nu dat het donderdag komt. mijn man heeft ook z'n dubbel gevoel.
Hij wil graag bij de crematie zijn maar ook bij de geboorte van zijn dochter. Niemand kan die beslissing voor hem nemen alleen hij zelf.
Dus we duimen maar dat het niet donderdag gebeurt.
Iedereen veel sterke met de aankomende bevalling.

groet karla

Hoi Mama's, of bijna mama's,
Ja, wachten duurd lang he. Ik schrok van jou bericht Karla, dat je schoonmoeder
plotseling is overleden. Gecondoleerd, ik hoop voor jullie dat de baby nu echt
nog even blijft zitten. Wat een rot tijd, zeg. We leven met je mee.
En voor de andere mama's, hou vol!!!! Ben zelf nog niet uitgerekend, nog acht dagen
en ben zeer benieuwd of het ook eerder of later komt. Het verschild de ene met de
andere dag hoe ik me voel. Bij jullie ook? Onze dochter van vier heefd nu vakantie
en is vandaag bij opa en oma zodat ik wat rust heb, maar ik mis haar nu alweer.
groetjes Miranda

Hoi, ik hoop dat je man inmiddels een beetje is opgeknapt want ja, je wil natuurlijk wel gesupport worden tijdens die bevalling...wij hadden een hele erge griep van een week of drie en dan word je ook wel wat benauwd hoor, het zal toch niet hé. Gelukkig heb ik een penicillinekuur gekregen van de dokter, wat tegenwoordig erg zeldzaam is, dus ik was er relatief weer snel bovenop maar je hoort het vaker zo vlak voor de bevalling, nou, zet em op en ik hoop voor jullie dat het snel weer over is, liefs, Elle

@ Karla: gecondoleerd! Dat is idd vervelende timing. Ze zeggen dat je onbewust (als je echt niet wil) een bevalling kunt tegenhouden, dus ik hoop dat je kindje toch zeker tot vrijdag blijft zitten. Sterkte met het afscheid.

@mmmh: klinkt wel veelbelovend... Hopelijk heeft het doorgezet en ben je al aan het genieten!

Ben zelf vandaag (41+2) bij gyn geweest en inleiding staat nu gepland voor 23 feb, als ik 42 weken ben. Moet vrijdag weer terug voor opnieuw CTG e.d. om te zien of baby nog steeds happy is (vandaag was alles keurig in orde). Manlief is nog steeds behoorlijk ziek, dus ik heb het niet aangedurfd om me te laten strippen. In overleg met VK kan ik ws vrijdag thuis gestript worden, ik hoop dat mijn man dan toch echt wat opgeknapt is! En dan hoop ik natuurlijk dat het strippen mogelijk is EN aanslaat! Zou toch graag thuis bevallen...

Vind het trouwens wel heel onwerkelijk dat het hoe dan ook binnen 5 dagen gebeurd is, suf he? Hoewel het natuurlijk wel fijn is dat er eindelijk een einde gaat komen aan deze ellendige zwangerschap!

@Karla: Erg joh. Sterkte ermee. Hopelijk blijft het nog even zitten en kun je ondanks dit straks toch van je kraamtijd genieten.

@Karin: ja het heeft doorgezet! Zie mijn andere topic. Wens je man maar veel beterschap, hopelijk heeft het strippen thuis het gewenste effect!! Maar hoe dan ook volgende week ben je mama!!

Rest van de dames, succes en sterkte nog even!!

Terug
Bovenaan