wachtbankje

Hoi,

Is er iemand die me gezelschap komt houden op het wachtbankje?

Heb zelf mijn nod op donderdag 20 september. Ik heb 3e ronde iui gehad en ik moet zeggen dat ik er deze keer heel relaxed onder ben. De eerste 2 behandelingen was ik op van de zenuwen maar ik laat het nu maar gewoon over me heen komen.

Had deze keer ook lekker een vrije dag genaomen samen met mijn vriend en de dag erna zijn we een weekendje weg geweest dus dat was wel heel ontspannend.

Ik lees wel wie me gezelschap komt houden

Groetjes,

San

Hoi San,

Schuif maar een stukje op hoor, dan kom ik naast je zitten, gezellig....
Mijn NOD is 25 september, dus iets later dan jij. De omstandigheden waren dus prima voor jou deze keer, lekker relaxed en een weekendje weggeweest....
Haha ik ga komend weekend ook weekendje weg, maar dan met schoonfamilie, ietsje minder relaxed hahahah

Ik heb mijn eisprong net weer achter de rug. Vandaag bij de gyn. geweest om een verwijzing voor het LUMC te vragen, want ik hoop daar mee te kunnen gaan doen met een studie, waarbij je bloedverdunners (of placebo) krijgt, om de kans op een miskraam te verkleinen. Ik heb er 3 gehad dit jaar, helaas.
Volgende week progesteron prikken, dan weten we iig alweer ietsje meer...

groetjes Mickey

Hoi San en Mickey,

Ik neem ook graag een stukje van het bankje in beslag!
Gisteren 2e IUI gehad en NOD op 26-9, mijn verjaardag!
Ik ben iets minder gespannen dan de vorige keer, waarschijnlijk ook omdat ik het beredruk heb op mijn werk en met mijn opleiding. Dat zorgt voor een welkome afleiding!

Ik vind het wachten echt   het vervelendste stuk van de behandeling, je kunt nu echt niets meer doen...

Meiden, veel succes de komende week/weken en ik duim voor een goed berichtj!

Liefs,

Ginger

Hoi San en Mickey!

Hoe is het met jullie? San: al iets te merken? Ik merk dat ik flink gespannen ben, de laatste wachtweek luidt zich in......
Hier merk ik verder niets, maar goed daar til ik anders ook niet zo zwaar meer aan. Mijn lichaam heeft me al vaak genoeg voor de gek gehouden.

Nog gewoon wachten dus!

Succes meiden en hopelijk snel een goed berichtje!

Liefs,

Ginger

Hoi Mikey en Ginger,

Ik ben alweer van het bankje af. Bij mij weer mislukt helaas.
Heb maandag afspraak bij gyn om te kijken wat nu te doen. Ik kan me in laten loten voor ivf   (ze zijn met een studie bezig)of ik kan nog 3 maanden iui met hormonen gaan proberen.

Alleen nu heb ik weer gehoord over shiatsu. Dat is drukpuntmassage die je kan toepassen op mensen die moeilijk zwanger kunnen worden. Klinkt een beetje zweverig misschien maar ik ga toch even informeren hoe lang zo;n behandeling duurt.Ik mag er namelijk geen hormonen bij gebruiken.

Hoe staan de zaken er bij jullie voor?

Ik hoop dat jullie deze maand wel goed nieuws hebben, zal voor jullie duimen.

Liefs,

san

Terug
Bovenaan