wachtbankje

hallo meiden

ik mag nu
(1ste cyclus na curetage) plaats nemen op het wachtbankje
ik heb vrijdag mijn pregnyl gezet dus als het goed is vanmorgen mijn eisprong gehad.
en flink geklust hahaha
zijn er nog meer die op het wachtbankje zitten??

heel veel succes allesmaal

groetjes moekje

hoi hoi

wanneer is jouw NOD dag??

die van mij is zondag 29 november
we gaan voor een 2de kindje en jullie??

hoop dat er gauw meer mogen volgen bij osn op het bankje en dat we samen naar een ander forum mogen

succes allemaal meiden kaarsjes brnaden volop

groetjes moekje

Hee hoi,

Ik zit nog niet op het wachtbankje, maar mag hopelijk gewoon mee doen. Komend weekend wrs m'n ei en dan 5 december m'n nod. Dit jaar een extra mooi (en heel bijzonder) cadeautje? ;)

We gaan donderdag een lang weekend weg, wie weet waar het goed voor is... We zijn er in ieder geval wel aan toe, lekker uitwaaien met z'n 3tjes oftewel met z'n 5jes (woefjes gaan ook mee)!!!

Suc6 meiden!!! Liefs grotebroer

Hai!!

Mijn nod is 23 november en kan bijna niet meer wachten haha Ik heb eind september een miskraam gehad en ik ben 25 oktober voor het eerst weer "ongesteld" geweest. Voor zover je het een ongesteldheid kunt noemen.

We gaan ook voor een 2e kindje, ik had al een kindje toen ik mijn partner ontmoette en nu willen we dus heel graag samen een kindje!

Ik hoop ook dat we in december allemaal een heel mooi kadootje hebben!!

grotebroer geniet lekker van je weekendje weg!

Jullie ook heel veel succes en we houden elkaar zeker op de hoogte he!

Liefs Niene79

Hallo,

mag ik ook op jullie wachtbankje?? Na een miskraam in augustus vorig jaar zijn we nog steeds druk bezig voor een 4de wondertje.

Mijn NOD is 22 november. Hoop dat we dit jaar allemaal heel goed af kunnen sluiten!!

Terug
Bovenaan