Wachtbankje....

A

Anoniem

Guest
Hi,

Wie zit er net als ik nog meer op het wachtbankje? Ik verwacht komend weekend m'n nod, ik zit nu op dag 30 en er is nog niks te zien.

Toch probeer ik niks te voelen, keer op keer is daar weer die teleurstelling...

Liefs Lientje

ja ik verwacht de 18e mijn NOD. en ik voel van alles, veel steken en krampen onderin mijn buik, pijnlijke borsten, maar goed ik ga er maar van uit dat het niet zo is.

succes met wachten.

liefs, Kaatje

ja ik verwacht de 18e mijn NOD. en ik voel van alles, veel steken en krampen onderin mijn buik, pijnlijke borsten, maar goed ik ga er maar van uit dat het niet zo is.

succes met wachten.

liefs, Kaatje

Ook hier op het wachtbankje....Verwacht 20 maart mijn NOD.
Voel hele kleine steekjes in mijn onderbuik, zowel onder als rechts. Verder nergens last van.
Moet ik eigenlijk iets voelen? Ik zie hier regelmatig innestelingsbloedingen, steken, pijnlijke borsten.
En zo ja, wanneer moet je dan iets voelen?
Ga er gewoon weer vanuit dat ik ongi wordt en dan is het alweer ronde 9 :(

Ik duim voor jullie!!

Liefs Star

Hier nog eentje op de wachtbank! Ik verwacht woensdag mijn NOD dag.. spannend!!

Heb gister een test gedaan maar die was negatief. Had zo'n 4 dagen eerder test... Nu ga ik maar "gewoon" afwachten wat er gaat gebeuren. Ik voel van alles.. stom is dat he?! Ben de hele week al erg moe, rugpijn in mijn onderrug en opgelazen buik... maar ja wat is dat dan he??!
Nou meiden ik duim ook voor jullie!!

Hier nog eentje op de wachtbank! Ik verwacht woensdag mijn NOD dag.. spannend!!

Heb gister een test gedaan maar die was negatief. Had zo'n 4 dagen eerder test... Nu ga ik maar "gewoon" afwachten wat er gaat gebeuren. Ik voel van alles.. stom is dat he?! Ben de hele week al erg moe, rugpijn in mijn onderrug en opgelazen buik... maar ja wat is dat dan he??!
Nou meiden ik duim ook voor jullie!!

Terug
Bovenaan