wachtbankje

Hallo allemaal,

Pfff... moet het even van me af schrijven hoor. Heb afgelopen zaterdag mijn derder iui gehad. Nu dus twee weken wachten (als ik dat haal want meestal word ik al eerder ongesteld) Ik vind dat zo zwaar! Bij elk pijntje, krampje denk ik zou het?? Steeds die hoop... gek word ik ervan!
Zo, sorry maar moest het ff kwijt hoor.

Meid,daar is het forum toch voor...om even je hart te luchten. Voor iedereen is het herkenbaar hoor,het afwachten, iets voelen of denken te voelen.Het is dan echt niet meer uit je gedachten te krijgen.
Sterkte maar weer met wachten.
groetjes Fleur

Meid,daar is het forum toch voor...om even je hart te luchten. Voor iedereen is het herkenbaar hoor,het afwachten, iets voelen of denken te voelen.Het is dan echt niet meer uit je gedachten te krijgen.
Sterkte maar weer met wachten.
groetjes Fleur

hey guys,

Thanks voor jullie reakties

@ dd84: Volgens mij lopen wij aardig gelijk met onze iui behandelingen. Ik zal ook voor jou duimen.
(net zoals natuurlijk voor iedereen) Jij ook veel succes met wachten

hey guys,

Thanks voor jullie reakties

@ dd84: Volgens mij lopen wij aardig gelijk met onze iui behandelingen. Ik zal ook voor jou duimen.
(net zoals natuurlijk voor iedereen) Jij ook veel succes met wachten

hallo,
ik ben maandag weer begonnen met menopur te spuiten, dit wordt de derde iui, onder dit forum staat mijn forum verhaal, ik geloof dat het bij mijn er nooit van komt.
nou allemaal heeeeeeeeeel veel succes, en duimen maar weer

Terug
Bovenaan