Wachtbankje...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit op het wachtbankje heb vrijdag mijn nod en tevens een afspraak bij de gyn omdat ik clomid gebruik...
Zijn er meer die op het wachtbankje zitten?
Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten ook niet voor de rode duiveltjes...
Voel me alleen beetje grieperig in de avond...
Ik hoop dat het raak is maar mijn gevoel zegt van niet... Ik denk dat we doorgaan voor ronde 10 Grrr...

Het valt mij wel op sinds mijn man en ik bezig zijn om zwanger te worden, dat het helemaal niet zo vanzelf sprekend is als iedereen het laat lijken, er zijn heel veel mensen die er niet over praten net of is het taboe... of ze vertellen dat het de eerste maand al raak is en achteraf blijkt het helemaal niet waar te zijn...

Ik vind het zelf geen taboe het is niet vanzelf sprekend dat het de eerste maand meteen raak is waarom zeggen mensen dat toch?
Wat vinden jullie?

Liefs Jennifer

Ik snap dat ook niet. Maar aan de andere kant heb ik nog meer hekel aan de mensen die nog geen half jaar bezig zijn, zwanger worden en dan zeggen dat het ow zo lang geduurt heeft (heb zulke schoonzusjes) Ben de laatste keer ook heel erg uitgevallen tegen allebei. Voor mij is het niet vanzelfsprekend en kan er ook echt niet tegen. Of als iemand zegt ow maar het ging wel erg snel grrrrrrrrrrrrrrr. Succes bij de gyn vrijdag. heb je wel metingen gehad?

Je ben sinds vorige jaar oktober gestopt met de pil en de ene keer na 3 maand ongesteld en dan weer 2 ben in juni naar de ha geweest moest tempraturen daar kwam niks uit dus mocht naar de gyn eerst primolut gekregen en toen gestart met clomid heb 2 keer een meting gehad de eerste keer was heel positief en de tweede keer was er niks te zien heb zelf het idee of had ik de avond ervoor de eisprong want de folikel zat rechts en had die avond steken aan de rechter kant en goed geklust ... Ik hoop dat het raak is want word eigenlijk wel wat bang van het ziekenhuis gebeuren... Heb jij ervaring met clomid?... De gyn zei trouwens bij de tweede meting dat het baarmoederslijmvlies erg dik was heb niet gevraagt of dat goed of slecht is ... Dus daar maak ik me ook wat zorgen om...

hey hey,
wij hebbe ongeveer soortgelijk verhaal. Wij zitten nu in ronde 11 en ook aan de clomid. Ook ik werd niet meer uit mezelf ongesteld en dat werd opgewekt met primolut. Ik mag a.s. donderdag weer voor de folikkelmeting.. Spannend he??

Bij mij was mijn baarmoederslijmvlies ook dik, 7 cm of 7 mm weet t nie meer haha. Volgens mij was dit wel goed!

Heel veel succes meid vrijdag!
Liefs

Hahahaha ik heb dus ook een dik baarmoederslijmvlies. Zag er goed uit volgens de gyn.
@jennifer Het ziekenhuisgebeuren went op den duur wel hoor. Ik heb voor de eerste 7 maanden clomid geslikt. Elke maand 1 a 2 eitjes. In een maandje rust zonder hormonen ben ik zwanger geraakt hahahah. Nu zijn we bezig voor een 2e en heb sinds deze ronde clomid. Heb eerst 50 mg gehad en dat deed niks en moet nu 100 mg slikken en woensdag weer een meting.

@muisv Is dit nog je eerste ronde clomid of inmiddels de 2e? Weet nog wel dat je de vorige keer niet zo'n heel leuk mens had en geen eitjes te zien waren.

ik ben nu in ronde 1 bezig voor nummer 3 ik kan vanaf zaterdag testen maar denk niet dat het raak is tenminste dat gevoel heb ik niet de andere 2 keren was het wel snel raak allebei ronde 1 maar dat wil niet zeggen dat dat nu weer zo is heb genoeg om me heen mee gemaakt dat het niet altijd zo makkelijk gaat ik hoop voor je dat je wel positief test

Ik vind dat ook geen taboe hoor. Ik vind dat je gewoon moet kunnen zeggen zo het is.

Aan de andere kant heb ik de mensen die er vanaf weten (m.n. mijn moeder) wel gevraagd om niet elke halve week veelbetekenend te vragen 'hoe het gaat'...

Want dan krijg ik het idee dat het al helemaal niet meer gaat lukken haha! Veel succes alvast!!!

Spannend op de wachtbank!!!
Ik zal voor jullie duimen!
Ik zeg spannend, maar weet eigelijk niet echt hoe dat voelt, en dan haak ik gelijk in op hetgeen je noemde, dat mensen al snel zeggen dat het gelijk raak was... poeha noem ik dat. Maar toch, het kan; in mei ben ik gestopt met de pil, daarna trouw condoom gebruikt, wilde mijn lichaam minstens 2 normale menstruaties geven, en die waren gelijk regelmatig (5 jaar continue, zonder stopweek!!! de pil gebruikt) in aug hebben we alle voorbehoedsmiddelen aan de kant geschoven en inmiddels ben ik bijna 7 weken zwanger. En ik moet je zeggen, ik was enorm verbaasd en kon het bijna ook niet geloven. (natuurlijk ook mega super blij!!!!!) Ik heb van veel mensen, meegemaakt dat het niet lukte en zelfs járen in de molen zaten, heftige dingen gezien!
En dan ga je nadenken, niet dat we er mee bezig waren maar toch, je word stilgezet dat het niet allemaal van zelfsprekend is, wat dus wel vaak zo lijkt! En idd, hou op met die taboe verhalen over het was gelijk raak... blijf jezelf, en dat blijf je zolang je eerlijk bent! En anders kan je beter niets zeggen denk ik.
Ik wens jullie heel veel suc6 met wachten... spannend!!
Ik was voordat ik het wist van het wachtbankje af, in ronde 1 hadden wij 4 dagen voor mijn NOD de positieve test in handen... het kan, maar ik vind dát juist soms zo moeilijk om te zeggen doordat dat zo uniek is en soms zo confronterend voor een ander!

Liefs, Dreaming*

Terug
Bovenaan