Wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Er zullen ongetwijfeld weer een aantal dames op het wachtbankje zitten: Ik ook! Heb over een week mijn NOD en die laatste week afwachten vind ik altijd zoooo spannend!! Ben toch altijd weer nieuwsgierig!!

Gister een vreemde dag gehad. Nergens fut voor en duizelig! Voorbeeld: Ging s'ochtends douchen en daarna even de was doen. Ik moest op een gegeven moment mijn man roepen omdat ik er gewoon de kracht niet voor had! De hele dag zitten gapen, heel erg moe. Ook had ik gister na het plassen dunne transparante slijm. Ik weet wel dat het vrouwelijk lichaam ons goed voor de gek kan houden dus ik ga nergens vanuit maar ik hoop het wel anders gaan we weer naar ronde 14! Pfff......

Ik ben natuurlijk ook aan het afvallen dus het kan ook zijn dat mijn lijf daar op reageert, ik ben niet misselijk en heb ook geen pijnlijke borsten.

We wachten maar weer af. Degene die ook zitten te wachten: Sterkte!!

Dikke knuffel Lynn.

Ohhh... ik kan niet meer wachten..
Mijn NOD is 1 oktober.. Vlak voor jou Lynn..

Geduld raakt een beetje op.. En dan zit ik pas in ronde 1.. Zoveel respect voor de vrouwen, zoals jij, die al in de zoveelste ronde zitten..

Voel vanalles in mijn lichaam, en zie ook vanalles.. Maar ik durf er niet over na te denken.. Inderdaad kunnen we ook voor gek gehouden worden..
Ik heb ongi krampjes in mijn buik, mijn borsten zijn 'voller' en iets gevoeliger.. Maar geen misselijkheid te bekennen..?!

Zoooo spannend..
Wacht jij met testen tot je NOD..?

Succes! :)

Liefs Faya

Hai Faya,

Wat spannend hé?! Of je nou in ronde 1 zit of (zoals mij) in ronde 13....het blijft elke keer weer spannend!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit kan wachten tot mijn NOD....Ik doe vrijwel altijd 3 a 4 dagen van te voren een test, misschien niet slim en tegen het advies in van velen maar ik kan het gewoon niet laten dus vrijdag zal ik waarschijnlijk wel een testje doen? ;-) En jij? Ga jij het volhouden t/m zaterdag?

Succes met wachten meid!! Liefs

Hoi Lynn,

Ik heb geen idee of ik kan wachten t/m zaterdag.. Ik heb een clear blue test in huis, en ik geloof dat ik zie sowieso pas zaterdag kan doen.. (ivm HCG aantonen..) Dus dan zou ik nog naar de winkel moeten gaan om een andere test te kopen.. De verleiding is GROOOT.. haha

Mijn vriend zei zelfs: anders doen we het toch na het weekend pas, dan weten we het in ieder geval zeker.. haha.. (Net alsof ik dat volhou..)

Dus.. Ik ga het proberen om het vol te houden.. Maar of het lukt..

Wat voor test gebruik jij?

Jij ook heel veel succes met wachten! Hopen op beide een positieve test! ;) Liefs

Als je het kan volhouden dan zou ik dat zeker doen! (hoort wie het zegt....hahaha!!) Ik vind het knap! Het is zeker waar dat je dat beter kan doen i.v.m het HCG hormoon maar ik kan nooit wachten. Stom eigenlijk want dan is de teleurstelling altijd groot maar tot nu toe is het overigens nog nooit positief geweest.

Ik gebruik Sensitest en die kan je on line bestellen en indd ook eerder gebruiken dan je NOD. Ik heb overigens wel meerdere testen gebruikt waaronder die van het Kruidvat (huismerk) en ClaerBlue.

Ik ga voor ons heel hard duimen en voor alle anderen die wachten!!

Hier ook aan het wachten! Heb net een topic geopend, want ik heb echt een ongigevoel en veel wit slijm.
NOD staat pas op vrijdag gepland...

Succes meiden!

ik zit ook op t wachtbankje, alleen dan voor me FM! Die heb ik donderdag. Ben benieuwd of er nu eitjes gegroeid zijn!

Iedereen heel veel succes met wachten!!

Hé,

Ikmoet ook een week wachten. heb nu clomid 100 mg gebruikt en volgens mij wel een eisprong gehad deze keer. voel me ook anders maar dat heb ik wel vaker gedacht. hele zere tepels pijnlijke onderbuik en totaal geen eetlust al hoewe,l ik wil iets hebben en zodra het dan voor me staat hoef ik het niet meer. dit kunnen teken van een zwangerschap zijn maar ook bijwerkingen van clomid. daarnaast is mijn temp erg hoog 37.3 normaal 36.6 vandaar dat ik denk dat ik wel een eisprong heb gehad. we wachten maar weer af.

groetjes hilda

Terug
Bovenaan