Wachtbankje?

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik op het wachtbankje zit, volgens mij twee zaterdagen terug mijn eisprong gehad en nu sinds gisteren wat opgezette borsten en een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik...
Vorige maand was ik precies na 28 dagen ongi...dus zaterdag zou mijn nod zijn...
Afwachten, wie wachten er nog meer?

Ik wacht ook mee! Zelfde klachten als jij..... En soms misselijk bleh. Duimen!

Succes met wachten allebei!
Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden he. Hopelijk is dat niet het geval en zijn jullie hartstikke zwanger!
Ik had vandaag mn nod. Gister wat donkere afscheiding van waarschijnlijk vorige maand, vanmorgen niks. We zullen zien wat de week brengt.

Ik weet er helaas alles van! We zullen zien...... Spannend ook bij jou! Hopelijk testen we allemaal positief :)

Ook ik zit op het wachtbankje, net als jullie zeurderig gevoel in onderbuik, toch wel krampjes erbij en de opgezette borsten maken het plaatje compleet. Nu heb ik alleen geen idee wanneer nod is. Zou morgen kunnen zijn maar kan ook pas volgende week zijn. Ook ik wacht deze week rustig of met sterk gekruisde vingers.. Op naar die positieve test met z´n allen!

Hoi dames op het bankje.

Is er nog plaats? Ik zit er ook nog een paar dagen en wel tot volgende week dinsdag . Hier ook symptomen die veel belovend zijn. Maarja ik weet dat me lichaam me net zo makkelijk en graag voor de gek houdt.
Maar maagzuur, opgezette buik, zere borsten en flink humeurig en moe houden me goed bezig met hopen.

Suc6 met wachten allemaal

Groet Anne

ik wacht nog op me ei, dan even actie om vervolgens weer op het wachtbankje te zitten

Leuk om te horen allemaal,
We duimen met z'n allen flink, succes!
Xx

Terug
Bovenaan