Wachtbankje

A

Anoniem

Guest
De vruchtbare dagen zijn weer voorbij wat betekend dat ik weer op het wachtbankje mag plaatsnemen. 6 nov. ongesteld geworden en 15/17/19/21nov. geklust. Ben zeer benieuwd, vind het wel een beetje spannend! Dit is de eerste maand sinds mn spiraal eruitbis dat we gericht klussen. Andere maanden vreeën we wel, maar niet exact/consequent voor en op de dag van eisprong.

Voel me wat emotioneel en beetje in vlagen weeëg. Griepje of toch wat anders....?

Nog meer dames op het wachtbankje?

Ook hier op het wachtbankje, die bijna zijn eind heeft bereikt denk ik zo.. We wachten af...
Jij veel succes met wachten, hopen dat je geen griepje onder de leden hebt, maar een posi test in handen kan hebben over 2 weken.
Wel denk ik dat het nog wat vroeg is om nu al iets te voelen, wat betrekking heeft op de zwangerschap.

Zolang er nog niks duidelijk is, wijt ik al het lichamelijke gewoon als lichamelijke klacht en niet als zwangerschap! Anders zou ik mezelf helemaal gek maken ;-)

Ook voor jou spannend! Goed gevoel over?

Ergens wel, maar ja na bijna 2 jaar, denk je aan het einde van de cyclus iedere keer weer, zou het, is het, voel ik dat echt.. Ik kan mijzelf daar behoorlijk gek mee maken.
Maar deze maand zijn mijn borsten nu al 5 dagen vol en gevoelig, heb ik normaal gezien alleen de laatste 2 dagen.
Dus ja, blijft spannend.. Woensdag en anders zaterdag testen mocht er geen ongi komen.. Begin te hopen..

Hier ook het wachtbankje ook al ben ik er niet zo mee bezig zo als de vorige keer.
Wel valt het me op dat ik weer pijnscheuten heb in me borsten net zo als de vorige keer dus hopelijk weer een positieve test

ook hier zitten we op het wachtbankje. moet aan het eind van deze week ongesteld worden. natuurlijk hopen dat dat uitblijft. ik heb wel vage klachten maar kan ook op mijn ongesteldheid duiden.
ik hoop voor jullie dat het raak zal zijn. keep my fingers crossed!

Sterkte dames, hoop dat er goed nieuws bij zit. Mar: ik herken je verhaal, zeker na mijn afgelopen ronde.

Wenser

Terug
Bovenaan