<p>Hoihoi.</p><p>Ik lees de laatste maanden regelmatig wat op dit forum om mezelf wat wijzer te maken en gerust te stellen.
</p><p>Even kort iets over mij; In juli zijn wij begonnen met onze eerste IVF behandeling. Dat verliep soepel tot er bij de punctie duidelijk werd dat het vocht in mijn eileiders een zwangerschap vrijwel onmogelijk zou maken. Dat mn eileiders niet goed zijn wist ik al. (Na de geboorte van ons dochter is er een hoop misgegaan.) Maar toch hoopte ik dat een operatie niet nodig zou zijn. Inmiddels is de operatie een maandje geleden gebeurd. 1 eileider weg, 1 afgeklemd wegens verkleving met mn eierstok. Geen verse terugplaatsing dus.
</p><p>Er zijn 4 cryo's van topkwaliteit ingevroren. De eerste is 7 okt teruggeplaatst. Das precies een week terug. De eerste week wachten ging best goed maar nu word ik toch erg nerveus en ongeduldig. Ik voel van alles. Maar of dat goed of slecht is.. Menstruatie pijn kan zo hetzelfde zijn.. Pfff </p><p>Misschien zijn er hier meer die in hetzelfde schuitje zitten? Wie heeft ook net een terugplaatsing gehad?</p><p>Lijkt me leuk en prettig om ervaringen uit te wisselen. Wanneer testen? Wat voel je? Bloedverlies? Dat soort dingen.</p><p>Liefs, Linda</p><p> </p><p> </p><p> </p>