Wachten duurt altijd lang....

Ik vond die eerste maanden al zolang duren, maar wetende dat het nu nog 3 weken kan duren... pfff!
Ben nu 38 weken. Van het weekend alles gepoetst... dus alles is schoon. Wil nog wel wat dingen opruimen en uitzoeken en nog wat freubelen voor onze kleine man. Maar verder zou het fijn zijn als hij toch al zou komen. Geen zin om over 3 weken weer alles zo grondig te poetsen.... wil dat het er netjes uitziet als er bezoek komt of de kraamhulp. Stom he! Ziet er altijd wel netjes uit hier hoor, maar nu net ietsje extra!
Verloskundige gaf aan dat aangezien ik 2x overtijd ben gegaan ik echt rekening moest houden dat deze ook ruim een week te laat komt. Dus dat betekent nog 3 weken. In mijn ogen duurt dat nog zo lang. Ik geniet nog wel van die kleine in mijn buik hoor... maar hoop dat het niet meer zo lang gaat duren!

Hey Bowi,

Hier nog 1 hoor ben inmiddels 39,3 wk en ben het ook wel zat nu. Ze roepen al weken hij komt eerder en eerder en ook die inleiding in het ziekenhuis en nog steeds geen kleine man. Vanmorgen maar weer een grotere hoeveelheid boodschappen gedaan en zo zorg ik ook dat de was iedere dag weg is gewassen, gevouwen en gestreken en dat het huis aan kant is. Maar ondertussen had ik gehoopt op bed te kunnen liggen met de kleine tegen me aan en dat de hulp mijn werk deed hahaha.

Maar al bij al geniet ik nog wel lekker van het weer.

Succes met de laatste loodjes Bowi, en dat geldt natuurlijk ook voor de andere meiden van het forum he...;-)

Liefs RH

Ik krijg ook beetje het gevoel dat ik aan het wachten ben, ben nu 38 +3 weken.
Alles zo een beetje gedaan kleertjes gewassen, kamertje af, huis opgeruimd, al me series gekeken die ik afgelopen periode op had genomen.
Iemand nog leuke ideeën om te doen?

Hey Bowi,

Ik wil je even heel veel succes wensen met de laatste loodjes, geniet er nog lekker van en hoop dat je een voorspoedige bevalling zult hebben!

Liefs Kim (december 2011 forum)

jaaa ook ik snap helemaal wat je bedoelt!
normaal ziet het er al netjes uit hier, maar nu net iets extra's.
vanochtend de hoezen van de banken gewassen.

ben vandaag precies 38 weken. mn meiden zijn echt bij de uitgerekende datum geboren ( de eerste kwam 5 kwartier voor de uitgerekende datum, de ander 1 dag en 6 minuten te laat)
ik verwacht dat onze knul ook rond de datum gaat komen ( ben 11 april uitgerekend, ik roep de hele zwangerschap al dat hij de 10e komt)
maar idd, het kan ook nog 2 weken langer duren!

1 troost.... nog max 4 weken!!!!!!!! dan hebben we onze kleintjes in onze armen :D:D:D:D

ik vind het meer spannennd nu van: wanneer komt hij, hoe kondigd hij zich aan ( eerst weeen of eerst vliezen??) gebeurd het overdag of weer savonds?? ( 2 meiden zijn in de avond geboren)
hoe reageert e oudste straks? enz enz

we houden nog even vol he :D

liefs, do

Gek misschien, maar ik herken het zat zijn nog niet zo. Misschien komt dat doordat bij mij de eerste 18 dagen na de uitgerekende datum pas is geboren en ik daardoor helemaal niet zo met de uitgerekende datum zelf (9 april) bezig ben? Anderen in mijn omgeving des te meer! (er lopen verschillende weddenschapjes om lekkere ijsjes over de geboortedatum, zelfs mijn zoon van 3 en een half doet hier heel hard aan mee, haha hij beweert dat " Bob" op 6 april wordt geboren!)
Op zich heb ik niet heel veel klachten, behalve dan dat ik niet veel puf meer heb, maar het tempo is daar volledig op aangepast en mijn moeder heeft vorige week echt mijn hele huis grondig schoon gemaakt, dus ik hoef alleen maar te proberen nu alles een beetje bij te houden (het is echt spik en span :) (zo schoon wordt het hier nog niet als ik niet zwanger ben!! dus het heeft wel zo z'n voordelen om zelf niks te kunnen!) En ik geniet nog erg van de onverdeelde aandacht die ik onze peuter kan geven, ik vraag me wel eens af hoe dat straks allemaal zal gaan. Kortom, deze baby is meer dan welkom, maar ik kan ook nog wel genieten van de laatste weekjes

Tegelijk snap ik ook dat er genoeg redenen kunnen zijn om het wel helemaal spuugzat te zijn, hopelijk blijf ik me tot het eind voelen zoals nu (maar ja, met die hormonen weet je het natuurlijk nooit ;)

Terug
Bovenaan