wachten duurt best lang

we krijgen over 3a4 maanden pas een oproep voor iui,het gekke is ik tel nu al de dagen af tewijl ik weet dat we nog lang niet aan de beurt zijn.maar gelijker tijd heb ik er een goed gevoel bij met de hoop dat het nu wel gaat lukken een kindje voor ons zelf.ook durf ik me mobieltje niet meer thuis te laten als ik weg moet voor me werk of iets anders,want moest ook me mobielenummer doorgeven.nou meiden die net als wij op hun beurt zitten tewachten heel veel geluk voor de toekomst en we hopen dat het bij iedereen gaat lukken.want iedereen heeft teslotte recht op een mooi kindje voor zich zelf,ook al gaat het anders dan het zou moeten zijn.heel veel dikke knuffels van pepe en haar mannetje.doei en groetjes uit h.n-h.

Ik duim voor je, dat jullie snel aan de beurt zijn en dat het mag gaan lukken!!! Weet dat w88 idd heel erg kan zijn, ik ben nu nl. aan het w88 of ik wel of niet ongi ga worden. Grr, de tijd lijkt dan zo langzaam te gaan.

gr Jackje

Hoi pepe
Wij zelf hebben niet op de wachtlijst gestaan en gaan nu op voor de 2e iui
Nog even geduld de maandjes vliegen voorbij
ik zal voor je duimen dat je snel aan de beurt bent en snel een geslaagde poging hebt
groetjes sabine

Terug
Bovenaan