Wachten duurt lang..

A

Anoniem

Guest
Hay allemaal, mijn naam is Chantal en ben 26 jaar en inmiddels proberen mijn man en ik al 10 maanden om zwanger te worden, en helaas is het nog steeds niet gelukt, iedere maand weer die teleurstelling te verwerken gekregen omdat ik weer ongi werd.. Je gaat je allemaal gekke dingen in je kop halen en iedereen om je heen lijkt zwanger te zijn.. sommigen zeggen je dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar als je eenmaal besluit om zwanger te willen worden, is het toch heerlijk om daarmee bezig te zijn, zoiets kun en wil je niet zomaar uit je koppie zetten.. Daarom blij dat ik deze site heb gevonden, daarop vind je mensen die precies hetzelfde meemaken en voelen.. We hebben een lange tijd temperaturen geprobeerd, maar dat is een en al ellende, geen pijl op te trekken. Nu ben ik sinds twee maanden met ovulatietesten bezig en dat geeft in ieder geval al een hoop rust, het werkt betrouwbaar en erg prettig.. Wel prijzig, maar we hebben er alles voor over.. Nu maar hopen dat moeder natuur ons met de rest een handje wil helpen, we willen het erg graag en wachten duurt soms erg lang..
Groetjes, Chantal

hoi chantal,

normaal gesproken gaan ze uit van een jaar , eer dat je zwanger bent.
als je aan de pil bent geweest is dat zelfs anderhalfjaar.
maar in elk geval veel succes, en dat het maar snel raak mag zijn.
groetjes debra

Ik vraag me af wie dat verhaal geschreven had......jij of ik??????
Wij zijn alleen 8 mnd bezig...maar voor de rest voel ik me hetzelfde.....
( ben ook 26)
Veel succes ermee

liefs Sanne

Wij zijn nu 11 maanden bezig en het lijkt oneindig lang!!! Als je maar zou weten dat het ooit gaat lukken dan ben je al gerustgesteld. We moeten helaas geduld hebben
gr
Marielle

Ja, gewoon moed houden!!

Wij zijn ook al 13 maanden bezig... Maar het klussen blijft leuk!

Groetjes

Bij mij duurde het ook een jaar. Ik had heel wat jaartjes de pil geslikt. Eerst moet je lichaam herstellen van de pil en dan zul je zien dat het erg snel kan gaan lukken.

Liefs Angela

Hoi Chantal,

Hou vol. Snap precies hoe je je voelt.
Je kunt hier altijd van je afpraten hoor!

Good luck en het gaat vast een keer lukken.

Roos

Bedankt voor jullie lieve reacties!!
Fijn dat je hier van je af kan praten en dat er mensen met je meeleven!!
Groetjes, Chantal

Terug
Bovenaan