wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
wat duurt wachten lang

ik wacht voor de laatste week van mijn langste cyclus gerekend.
maar ben nieuwschierig.

volgns de temp lijst en de ov testen   hebben we op de juiste momenten geklust.
het is ook wel iets te zien   aan de temperaturen de dagen er na ze zijn enkel nog maar gestegen.
 de lijst gaf aan dat ik op dag 33 mijn eisprong had. dus ik zou dag 47 mijn nod hebben.
 het is nu dag 43 ik moet nog 4 dagen wachten.

maar vind het moeilijk mijn temp is al 4 dagen 37.0 gr.
me vriend zegt dat het beter is om nog te wachten.

moet dan maar hé.

groetjes poekkie

Hoi, wat vervelend he, dat wachten... Succes ermee, hopelijk is alles straks het wachten waard geweest!

Liefs

oooooooh, wachten is zoooo erg......en het blijft ook maar in je hoofd ronddwalen, he?! Als ik jou was zou ik toch maar proberen om een beetje afleiding te zoeken anders duren de dagen helemaal zo lang.

Succes, he?! Enne.....ik duim, hoor!!!!

Groetjes, Tess.

Vreselijk dat wachten, ben het helemaal met je eens. Ben nu druk aan het klussen want ik zit in mijn vruchtbare dagen (denk ik) maar kan me nu al zenuwachtig maken voor de dagen die zo gaan komen. Wachten om te kijken of je op tijd bent geweest en of de zwemmers sterk genoeg zijn geweest.....

Ik leef met je mee, sterkte!!
Bientje

Hoi,Erg he dat wachten pfffffffffffffffffffffffff,je geduld wordt zo lekker op de proef gesteld.
Ik heb net mijn vruchtbare dagen gehad,volgens de ovulatietesten dan.Ik zat ook op dag 33 ofzo dus mijn NOD zal ook rond dag 47 zijn ,nou ja wachten maar he,en iedereen om je heen raakt in tussen lekker zwanger dus echt een beproeving!
Succes
Groetejs Cat

Zucht...ja erg he???  Wat kan een maand lang duren.
Bij mij duurt het nog 10 dagen voordat mijn vruchtbare dagen beginnen, en dan moet het wachten zelfs nog beginnen! Vorige week werd ik ongesteld, een week later dan verwacht. Om gek van te worden he?

Hoi
pfffffff wachten ja vreselijk!!! kan ik helemaal niet etgen grrrrrr nog een paar dagen houdt moed!!! Ga je meteen op je nod testen????? Succes

liefs Anne

ik weet niet of ik op me nod ga testen.
ik zal proberen om het nog uit te stellen tot dag 50. want dat was me langste cyclus.
ik vind het erg moeilijk.

ik heb de hele weekend niks anders gedaan dan er aan te denken.
terwijl ik ook nog me bruiloft zaken   aan het doen was. en we weg waren geweest.
 ben ook een tijd achter me leg puzzel bezig geweest. maar het spookt maar door me hoofd.

mijn temp is nog steeds 37.0 en ik heb de hele dag trek in eten

bah vervelend.

het is nu dag 45 dus moet nog fftjes volhouden.
vind wel moeilijk want heb weinig afleiding in huis.

poekkie

Terug
Bovenaan