wachten duurt lang

Hoi meiden,

jullie kennen wrs het gevoel: maar wat duurt wachten lang als je op je nod nadert. Als het goed is, is dit as zondag. Heb nu eigenlijk totaal nog geen klachten.

Sinds ik ongeveer drie maanden geleden in de medische molen ben gestapt is mijn cyclus een beetje van slag dus het kan ook enkele dagen later zijn.
Dat heb ik al twee keer meegemaakt, dacht ik: hee ik ben overtijd (en dat was een uitzondering), testen en dan daarna gelijk ongi. Balen en frustrerend. Ik zie dat sommige van jullie ook het gevoel hebben dat je lichaam een spelletje met je speelt.

Nu dus nog even afwachten. Wat een loze tijd is dit. Je kan niets doen, alleen maar hopen dat het eindelijk raak is.

Als ik wel gewoon ongi wordt moet ik voor de tweede keer naar de gyn voor een test na samenleving.

Voor iedereen die ook in spanning af zit te wachten: duimen maar!!!

Groetjes,
Anne

Hoi Anne,

Ja ik weet hoe het voelt altijd weer die spanning. Ik heb mijn NOD op dinsdag kan niet wachten. ik heb al wel klachten en hoop dat het raak is. Of is dit de 3e x dat mijn lichaam me bedondert????? We zullen het zien nog ff geduld (die ik niet heb hahaahaha ).

Ik hoop dat als je voor de test moet dat die dan super is! Maar liever gewoon dat je een echte NOD heb natuurlijk!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan