Wachten duurt lang

hailo lieve mensen,

Nog twee dagen en dan zitten mijn twee wachtweken erop. Sjonge, sjonge wat duren die weken lang. Als mijn vakantie ook zo lang duurde (voor mijn gevoel) dan was dat wel lekker. Mijn gevoel zegt dat ik op ga voor de tweede ronde van IUI, dus Inge ik doe met je mee maar dat duurt even voor ze weer mogen zwemmen bij mij.
Ik denk maar zo, de eerste keer is het spannendst en daardoor verklein je de kans. De tweede keer weet je wat er komen gaat en dat helpt misschien om de spanning weg te nemen. Klinkt logisch toch? Maar goed, ik ga zo lekker sporten, ff uit leven. Ik laat het weten wat het heeft gegeven. Waarschijnlijk de rode duivels.

Dikke knuffel

Sjanneke

Heee Sjanneke!

Niet nu al de moed opgeven hoor!! Zijn er al tekenen van een komende ongi dan?
Toen ik zwanger bleek (mk) dacht ik dat ik ongi werd maar de krampjes zetten niet door en ik werd het gewoon niet!!
Spannend he die laatste paar dagen. Ik zie daar wel weer erg tegenop hoor.
Ik hoop niet dat je net als ik nog een ronde moet. Ik ben vandaag weer niet gebeld dus morgen weer bloedprikken.

Succes meissie! Ik ga duimen dat het lekker wegblijft hoor!
lfs inge

Ik zal ook voor je duimen Sjanneke

Ik zal het volgende maand wel ervaren (hoe lang die twee weken ineens kunnen zijn.

Hopelijk lukt het jou, Inge, en de rest, en ik zelf natuurlijk. Om via IUI wel snel zwanger te raken.

Voor jullie allemaal zal ik me suf duimen en een kaarsje aansteken (je weet nooit of het werkt he!)

houd ons op de hoogte he!

Liefs,

CYnthia

Hoi hoi,

Ik heb nog geen spore van ongi maar wel gevoelens van ongi. Morgen is het twee weken geleden. Maar bij was/ is het altijd zo dat ik na die twee weken een paar dagen later pas last krijg van de beginselen van ongi. Het is dus nog steeds afwachten, ik durf ook geen test te doen (brrrrrrr). Tjonge, jonge ik wou dat deze dagen voorbij waren. Het einde vind ik het ergst. je begint steeds meer te letten of je iets geks voelt in je lichaam, ik zal wel enorm balen als het doorbreekt. Ik zei al tegen mijn vent ik ben blij dat ik de aankomende dagen vrij ben, als het dan doorbreekt kan ik gewoon ff een baaldag hebben en nemen! Soms moet je dat echt ff doen, maar goed het is nog niet zover.
Wel lief jullie reactie allemaal, dat doet een mens enorm goed!!!!!!!!!!

liefs Sjanneke

Terug
Bovenaan