wachten duurt lang...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

wil ff van me afkletsen....
nog een paar dagen afwachten en dan weten we of we wel of niet zwanger zijn na de 7e hormoonbehandeling.
Andere maanden viel het wachten me niet zwaar, maar deze maand kost het me vreselijk veel energie. Slaap al 2 nachten niet meer en mijn hoofd denkt maar aan 1 ding. Vreselijk!!!
Ik heb op vrijdag mijn pregnyl gezet en volgens de gyn. moest ik dan 2 weken verder tellen en dan evt. nog een paar dagen wachten met testen als ik nog geen menstruatie had.
dus ik wacht maar af tot zondag of maandag en als er dan nog geen menstruatie is... dan toch maar testen....

ik ga maar weer duimen draaien....
duimen jullie mee?

groetjes,
mama peet

Tuurlijk, ik duim mee hoor en steek nog een kaarsje aan. Is ook erg gezellig in deze donkere tijd!!
Is altijd spannend dat afwachten, sterkte ermee!!!

Ook ik duim voor jullie !! (Sterkte met het afwachten...)

Hoi!!

Heel veel geluk gewenst!
We duimen keihard met je mee!
Er kan er altijd eentje bij diezwanger is!!!

Liefs Linnepinnie

wat fijn dat er zoveel mensen mee duimen!
nog geen rode duivels te zien. Wel last van mijn buik. zoals ik dat altijd heb als mijn menstruatie er aan zit te komen.
ben vrij vandaag en ga echt afleiding zoeken, want anders blijf ik malen.

bedankt voor alle lieve reacties en als ik meer weet, horen jullie het weer van  me

liefs,
mama peet

Hoihoi,
Gelukkig nog niks te zien. Dat ongi gevoel hoeft natuurlijk niks te betekenen, kan ook zwangerschapsgevoel zijn!!! Daar gaan we vanuit en blijf doorduimen!!!!

Terug
Bovenaan