wachten duurt lang?

Hallo allemaal,

Normaal zit ik echt niet te springen om ongesteld te worden, maar denk ik kom maar op, dan weet ik zeker dat mijn lichaam weer normaal functioneert!! Ik heb 15 nov een miskraam gehad. Dus ik verwacht wel dat ik binnen nu en twee weken weer ongesteld wordt. Maar het duurt zo lang, terwijl ik ontzettend druk ben op het moment met de sinterklaas en zo ook op mijn werk, werk op een KDV. Wie vind het ook allemaal zo lang duren?

Groetjes Karin

En allemaal succes deze maand!!

Hoi Karin,

ik zelf heb ook een miskraam gehad en ben op 26 okt gecurriteerd.Na een zwanger schap van 5 wkn.
mijn ongesteldheid kwam met 4 wkn opgang ben afgelopen vrijdag ong geworden en er nu weer vanaf was ook heel blij dat ik het gworden was nu weten we weer hoe en wat.Ik vind alles ook erg lang duren
en laten we hopen dat we eind deze maand hier iets leuks neer kunne zetten.

groetjes marlijn

Hey Karin,

Dat wachten duurt inderdaad erg lang. Vanaf het moment dat je zwanger bent geweest wil je eigenlijk ook gewoon zwanger ZIJN. Iedere week, zelfs iedere dag dat je niet zwanger bent voelde voor mij een beetje als 'verloren'. Ook de onzekerheid of je cyclus wel weer goed op gang komt is vervelend.
Ik heb zelf op 28 augustus een miskraam gehad. 20 september ben ik hiervoor nog gecuretteerd en 14 oktober heb ik mijn eerste menstruatie weer gehad (dus 6,5 week na de miskraam). De volgende menstruatie kwam op 19 november (cyclus 36 dagen: is wel redelijk normaal voor mij).
Hopelijk duurt het bij jou allemaal niet zo lang, maar een eerste menstruatie na een miskraam kan wel 6 tot 8 weken duren. Succes en sterkte verder!

Liefs Elin

hoi karin, ik weet niet hoelang het kan duren want heb van de week een miskraam gekregen waarschijnlijk de 2de maar de eerste ( 2 maandne geleden) weet ik niet zeker, lees mijn eerste topic van vandaag. weet wel dat wachten niet leuk is, 3 jaar geleden was ik gestopt met de pil voor de eerste keer ik was elke keer 1 maand overtijd dus elke keer getest en elke keer negatief, gyn geweest bleek dat ik in plaats van 12 keer perjaar eisprong heb 6 keer perjaar ( ongeveer) als ik dat nu eerder wist dat had me veel centjes bespaart( clearbleu digitaal 15 euro voor 3 testen) nu moet ik ook wachten tot het bloeden stopt en dan weer ongi moet worden als ik dan niet zwanger wordt in die tijd. dus wachten is iets wat niet leuk is, veel s6 verders en blijf hopen.

groetjes mama van sharon

Terug
Bovenaan