wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
inmiddels ben ik nu al een week overtijd, gister bij de HA geweest maar daar ook geen steek verder gekomen. had zelfs urine bij me maar hij deed geen test nare man. volgende week is gelukkig mijn eigen HA weer terug van vakantie. ik merk nu wel dat ik steeds ontzettend moe ben en mijn borsten doen erg pijn vooral mijn tepels kan ze niet eens aanraken. aanstaande vrijdag maar weer eens testen en tot die tijd maar gewoon wachten wachten en nog eens wachten.
liefs knorrie

PFFF wat een nare HA! sterkte met wachten!

ik duim voor een positieve test voor je /jullie

ik vraag me af waarom de huisarts niet wou testen voor je. erg vreemd allemaal. heb je zelf al een thuistest gedaan? succes met wachte ZUCHT.

liefs hilda

Ja wachten is echt super vervelend......Ik kon ook niet wachten, ik heb een test van predictor gedaan, een super gevoelige test. En ja hoor een streepje, omdat ik nog maar heel kort zwanger ben durf ik nog niet echt te genieten. Er kan nog zo veel mis gaan. Mijn collega heeft pas in haar 5e week een positieve testuitslag gekregen. Ieder lichaam werkt dan toch weer anders, en moet je helaas wachten.......... Ik hoop voor je dat de uitslag straks positief is!!

hoi hilda
ik heb al 3 testen gedaan en die waren allemaal negatief. mijn laatste test was afgelopen maandag. morgen ga ik maar weer eens testen, hopelijk is ie dan wel positief en anders eis ik gewoon dat de HA een bloedtest gaat doen. word gek van die onzekerheid

hoi hanneke
gefeliciteerd dat je zwanger bent!!! een vriendin van mij had ook pas in de 5e week een postieve test dus ik heb nog hoop. mocht ik zwanger zijn zal ik ook nog de eerste weken in onzekerheid zitten ik heb namelijk 28 juli een mk gehad en was toen 6 weken.

Terug
Bovenaan