Wachten duurt lang...

Hallo

Daar ben ik weer eens een keertje... werd wel weer even tijd dacht ik zo :)

Even de afgelopen maand in vogelvlucht ;

15 oktober ; reageerde niet op provera en moest beginnen voor de 1e x met puregon, toch maar even langs de gyn. bloed laten prikken omdat inwendige echo alle verschijnselen van een beginnende zwangerschap vertoonde..... HCG waarde in bloed POSITIEF (8,5)

21 oktober ; licht roze afscheiding bij het afvegen 'savonds

22 oktober ; flinke bloedstolsels, naar de gyn, bloed prikken, HCG 0,1 -> mk -> 5 weken en 3 dagen.....

24 oktober; start 50 EH puregon

1 november ; dosis omhoog naar 75 EH

15 november ; 1 eicel van 10 mm ! Ze gaan tellen nu.... dosis naar 108 EH inmiddels

22 november ; 2 eicellen van 14 mm in 1 eierstok !! dosis omlaag naar 100 EH

25 november ; 1 eicel van 14.5 mm en de andere is verschrompelt, maandag 29 november terug met de opdracht om actief te gaan klussen en dan mogelijk de 29e Pregnylspuit....

Vandaag 29 november ; inwendige echo.... weg eicellen ! erg dik baarmoeder slijmvlies (12 mm)
sinds vrijdag steken onderin buik rechts en gevoelige tepels. Alles wijst op een spontane eisprong ( blij dat we de afgelopen 4 dagen flink geklust hebben ;) )
Toch nog een opdracht voor vanavond meegekregen...

Vrijdag 3 december ; bloed laten prikken op progesteron (is er een sprong geweest ?)

Woensdag 8 december; telefonische uitslag van het bloed prikken

Woensdag 22 december ; zwangerschapstest (eventueel en hoop het zo) in ziekenhuis

Dus wachten wachten wachten wachten nu !!

Branden jullie met mij alle kaarsjes die je vinden kan mee ???

Keep in touch

Tamdun

Meid wat een traject zeg! Je geduld wordt echt op de proef gesteld. Sterkte, hier gaan de kaarsjes aan, voor iedereen hier op het forum!

Jeetje,er is heel wat gebeurd bij jullie.
Wat verdrietig dat je zwangerschap zo is afgelopen.En dan na een paar dagen gelijk weer door met de medicijnen. Wel heftig.

Maar nu is het wel heel spannend aan het worden voor je! Waarom is die zwangerschapstest pas zo laat? Dat zou dan 3 weken? na de eisprong zijn toch?

Heel veel sterkte met het wachten,
vanavond gaat er een kaarsje aan voor alle meiden hier!
Ik heb gister de 2e IUI gehad,kan ook wel een klein kaarsje gebruiken!

liefs Fleur

Ik duim mee! Sterkte. Enne.... het is de tijd van t jaar voor kaarsjes, dus dat al die kaarsjes maar mogen baten!
Wenser

morgen bloedtest op progesteron om te bekijken of ik inderdaad mijn eisprong heb gehad en dan de 8e de uitslag daarvan
dan de 22e testen op zwangerschap

nu nog steeds gevoelige tepels
last van de onderrug en steken in de onderbuik
maar ja, maak me zelf niets meer wijs want dat voelde ik de vorige keren ook (dacht ik misschien) en toen was er ook niks

Nog ff geduld dus
enne.... hier branden de kaarsjes volop (gelukkig is het LED :) )

Terug
Bovenaan