wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
hoi
ja ik weet het ik mag nog helemaal niet klagen zit pas in de eerste ronde, maar heb toch ff zin om te klagen hihi
mijn spiraal is er nu precies 4 weken uit en ben nog steeds niet echt ongi geweest (alleen 2 keer 1 dagje) maar voel me wel raar. zondag was ik echt misselijk na het avond eten en tussendoor heb ik ook vlagen dat ik me niet helemaal super voel. sinds gister doet mijn onderrug een beetje zeer en mijn borsten zijn ook veel gevoelliger dan normaal. en ben ook veel sneller moe dan normaal.
de meeste verschijnselen zijn ook op een andere manier te verklaren (druk op het werk, daar ook veel zieken buikgriep en erg veel getild). het liefste zou ik gewoon een testje doen, maar denk dat ik vooral mezelf voor de gek hou. man lief vind ook dat ik gewoon nog even moet wachten en wil eigenlijk ook niet zonder hem testen. vind dat het iets is dat je samen doet. (zeker als het toch positief zou zijn is het toch veel fijner om dat samen te doen)
had me voorgenomen tot de kerst te wachten en te zien wat er tussendoor gebeurt, maar de tijd gaat toch een stuk minder snel dan ik had gehoopt.

nou ik stop weer ff met klagen, maar het is wel fijn dat ik hier mijn hard ff kan luchten

groetjes las

Je zou na het weekend kunnen testen als je dan nog niet ongi bent. Je bent dan al 5 weken verder en heel misschien ben je zwanger. Ik heb zelf bij mijn dochter precies 4 weken na verwijderen mirena getest en de 2 streepjes spatten van het scherm!!

Enne klagen mag hier altijd hoor!!! Je moet het toch ergens kwijt!!!

Heel veel succes met wachten en ik hoop dat je een positieve test in handen hebt!!

Liefs!

Terug
Bovenaan