Wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
Hoiii,

Wat duurt wachten dan lang zeg. Ik ga nu mijn 4e dag in mijn een zeurende pijn in mijn onderbuik, duizeligheidsklachten en opeens witte afscheiding.
Gisteren mijn temperatuur eens gemeten en deze was iets hoger dan normaal.
Nouja, is het nu de eerste tekenen van een zwangerschap of een buikjegriepje. Nou als het het laatste is dan mag hij wel even door gaan zetten, want wordt hier ook een beetje gek van pffff

maandag over een week moet ik ongeveer ongesteld worden, dus ik moet nog even wachten.
Wie wacht er mee!!!

liefs yvonne

Als je maandag over een week pas ongesteld moet wordne, denk ik niet dat het al zwangerschapsverschijnselen zijn. Je zegt dat je al 4 dagen deze klachten hebt en dat is nog te kort na de bevruchting.
De klachten verschiijnen pas als de inesteling heeft plaatsgevonden, omdat je dan het juiste hormoon aan gaat maken dat de klachten veroorzaakt.

Ik vrees dus dat het een griepje is en nog geen zwangerschap... Misschien gaat alles bij jou veel sneller (innesteling enzo) en is het wel raak, maar ik zou er niet teveel op hopen...

Succes!

Liefs Daisy

Hoi, ik ga er ook niet teveel op rekenen, maar voelt allemaal wel raar. We gaan het gewoon afwachten.

Liefs yvonne

Alles kan maar ben het met daisy eens! hoop dat je ook geen buikgriep krijgt natuurlijk!!! en dat het wel wet zwangerschap te maken heeft!
Wachten duurt zo lang!!!!
Mijn NOD is pas 24 maart, dus nog 12 dagen! Dit is bij mijn langste cyclus van 36 dagen! mijn kortste is 26 dagen en dan zou mijn NOD al de 14e maart zijn dat maakt nogal verschil!
Gelukkig hebben we echt bijna elke keer om de dag geklust dus hopelijk hebben we de ei niet gemist! Kan haast niet zou je zeggen haha
succes met wachten nog!!!

Liefs

Ik hoop dat jullie allebei een positieve test in handen hebben deze ronde!
Neomi, ik hoop dat jouw 'cyclus' 9 maanden duurt dit keer, hihi!

Ik kan niet wachten tot ik ongi wordt, want dan kunnen we weer 'voor het eggie'!

Liefs Daisy

Ow spannend spannend!! Dit forum kan niet goed zijn voor onze tensies!! Succes met wachten en ga ff wat leuks doen.........afleiding!!

xxxxxxxxxxxxxxxx mij

ja ik zeg altijd wachten is het ergste en moeilijkste van zwanger willen worden.
ik ben nu ruim 3 maanden bezig en heb het idee dat ik rond mijn ei elke keer last heb van mijn buik. lichte krampen zeg maar. die daarna weer weg gaan en rond mijn nod weer terug zijn.

over je temp: als je ei is geweest blijft je temp. hoger totdat je ongi wordt dan gaat ie pas weer omlaag.

Het wachten duurt idd lang :-(
Ik zit ook op het wachtbankje. Heb 19 maart mijn NOD. Maar ik denk dat het eigenlijk eerder is, want ik heb begin vorige week mijn eisprong gevoeld.
We wachten maar af. Ik test iig niet voor de 19e.

Terug
Bovenaan