wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
Hoi Wat duurt wachten toch weer lang. Kijk uit naar de zwangerschaps klachten. Vorige keer had ik best snel klachten, maar wanneer was dit ook alweer. Volgens mij het weekend, dus wie weet dat ik het zelfde ga voelen. Bang en energiek ben ik nu. Kijk er naar uit, maar bang voor de spannende weken. En is mijn lichaam er alweer klaar vior. Oooo zoveel vragen pfff yvonne

wachten duurt heel lang... Wanneer is je NOD? Spannend... Succes!!

Hoi vlg week zondag of maandag denk ik. Dus heb nog even yvonne

Wachten duurt HEEEL lang! Ben t met je eens, gek word ik ervan. Heb genoeg klachten maar goed, heb ik al eens eerder gehad. De opvallendste vind ik bloedverlies, 6 dagen na mn ei. Verder niks meer, erg spannend dus. Ik heb as dinsdag mijn NOD en ben ZO blij dat we morgen (tot zondag) lekker naar zee gaan! laptop gaat expres niet mee, we gaan met vrienden dus afleiding genoeg.

Ik wacht met je mee hoor, pffff....

Hoi hoop dinsdag positief nieuws te lezen. Fijn weekend yvonne

hallo dames, ik kom mij bij jullie aansluiten.
Wij zijn al anderhalf jaar bezifg om zwanger te worden. En dit is eigenlijk de laatste kans om zelf zwanger te worden voordat we de malle molen in gaan. Nu behoor ik dus aanstaande disndag ongi te worden maar had vanmorgen bruinig en ontzettende ongesteldheids klachten.... word er gek van en probeer zo een manier te vinden om het een beetje van me af te schrijven.....

Mamise, welkom!
Als je al 1,5 jaar bezig bent met zwanger worden, heb je misschien ook wat aan het 'als het langer duurt' forum.
Als je de malle molen in gaat, heb je ook nog genoeg mogelijkheden om zelf zwanger te worden, hoor! Eerst volgen allerlei onderzoeken ed. De eerste behandeling valt gemiddeld genomen pas als je ongeveer een jaar in het ziekenhuis loopt. Behalve als er een reden wordt gevonden, natuurlijk!

Terug
Bovenaan