wachten duurt lang.

ben ik weer, we zijn een maand verder. vorige maand was ik 5 dagen overtijd en toen werd ik ongesteld en ben vandaag 7 dagen overtijd..

durf geen test te halen omdat ik bang ben dat die weer negatief is zoals de vorige maand.
hoe groot denken jullie dat de kans is dat het nu wel raak is? ben een jaar geleden gestopt met de pil en weet altijd precies wanneer ik ongesteld moet worden. maar nu loopt het allemaal lichterlijk in de war..

ik denk dat ik maar gewoon moet wachten tot ik nog een week overtijd ben, wat denken jullie?

Jeetje, lastig.... Snap dat je geen teleurstelling wil, maar een test is wel de manier om erachter te komen of je zwanger bent of niet.... Misschien kan je bloed laten prikken bij de huisarts? Veel succes! Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt....

Liefs!

Tja ik had liever een negatieve test dan onzekerheid. Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was en kon alvast een potje janken voor het gechagerijn van de ongesteldheid die alsnog volgde.

Zou testen, wellicht is je cyclus gewoon langer aan t worden?? Dat kan zomaar ineens...maar dan hoef je je niet elke maand af te vragen waarom je overtijd bent...en wellicht ben je gewoon zwanger, maar dan weet je het wel meteen!

Succes gr Yosha

Terug
Bovenaan