Wachten duurt lang....

Hai meiden,
Wat kan het ineens lang duren he voor je gevoel, als je leest dat er al een aantal bevallen zijn....
Ik ben nu 36.4 weken, ben pas 26 maart uitgerekend.... Maar hij mag van mij ook gezellig nog eventjes in mijn buik blijven. Iedere dag een schopje krijgen vind ik al zo bijzonder en mooi... Maar ergens kan ik ook niet meer wachten om hem straks in mijn armen te houden....
De kat van ons is de afgelopen tijd proefkonijn geweest en vind het heerlijk al die aandacht.... Hahahaha.
Ik was benieuwd hoe de rest van de "eind-maarters" het vergaat....
Frederique

Hoi ik ben 15 maart uitgerekend, en we hopen dat het volgende week gehaald mag gaan worden. Maar ik merk ook wel dat het gaat kriebelen, vooral omdat er al mensen zijn bevallen en eindelijk hun kindje mogen zien.
Maar we moeten nog even geduld hebben

x

21ste hier... Het zit nog prima en ik voel me nog goed. Maar merk wel dat mijn lijf zich meer begint voor te bereiden en dan kan ik toch eigenlijk ook weer niet wachten tot het zover is.
Ik blijf het vooral een gek idee vinden dat het zomaar zo ver kan zijn! Dat ik hier rustig zit en de weeën in eens blijven herhalen.
Ik bedenk me steeds meer dingen die nog ff moeten.. Dacht dat we alles geregeld hadden!

Maar ondanks alles duurt wachten lang inderdaad ;)

Hoi, vandaag 36.3 weken en van mij mag hij ook nog wel blijven zitten. Maar ben ook zo nieuwschierig hoe hij eruit ziet.

Verder gaat het hier wel goed, begin alleen steeds meer lichamelijke klachten te ontwikkelen. Last van m'n bekken en liezen en begin ook lekker vocht vast te houden. Bijna geen enkels meer.

Ach nog max 5.4 weken!

X

hier word ik ook wat ongeduldig niet dat alles in de weg zit want dat gaat best het is nl al ingedaald dus heb daar geen last van. maar toch je wilt toch graag je kindje zien.
ben nu 35.6 en ben 31 maart uitgerekend. ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt als kterug kom. of ze wel inleiden of niet maar dat hoor ik de 13e dus we zien wel.. succes nog ff

hoi, Ik ben vandaag precies 37 weken en 22 maart uitgerekend. Aan de ene kant kant ik niet wachten ook mijn dochter te ontmoeten (en weer op mijn buik te kunnen slapen) maar aan de andere kant ben ik blij dat ze nog zo lekker zit. Alles staat klaar en weer zijn er helemaal klaar voor dus kunnen we lekker ontspannen totdat zij weer klaar voor is en behalve wat kleine dingen verloopt de zwangerschap goed. Ik zie de kleine er trouwens wel voor aan om te laat te komen dus wie weet wordt het wel een april kindje... voor iedereen die al bevallen is gefeliciteerd en voor iedereen die nog moet: succes met de laatst loodjes x

Heel veel succes nog dames in die laatste weken
ik heb mijn meisje inmiddels en het is geweldig. Maar ik moet zeggen dat ik ergens ook rouw
ondanks de slechte zwangerschap was het de allerlaatse keer, die mooie grote buik, het getrappel en de echo's, de spanning van het eachten of het geslacht. Zwanger zijn is iets fantastisch
Ik rouw er een beetje om, om gelijks daarna weer helemaal verliefd te worden op mijn kleine meisje

geniet nu het nog kan

groetjes

Terug
Bovenaan