ik kon ook niet wachten misschien is dit wat haha.
ik heb het zelf ook geprobeert het is gewoon leuk om te doen.
Wat heb je nodig?
Een doorzichtige glas
Zout (fijnzout)
Je eigen ochtend urine
Wat moet je doen?
Verzamel je ochtendurine.
Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (gemiddeld 2 eetlepels, en niet te veel of te weinig).
Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine.
Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd.
Resultaat:
Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnelijk zwanger van een jongen!
Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje!
Dit is echter een experiment, en het kan kloppen en het kan ook niet zo zijn.Als je een andere reslutaat krijgt of de resultaat is niet duidelijk probeer het opnieuw. let op:Voor tweelingen met een verschillend geslacht geeft dit onjuiste resultaten.
Ik doe een oproep aan moeders die het geslacht al weten om dit voor de gein te proberen en ons te vertellen of dit klopt met wat de echo’s hebben laten zien!
succes en ik hoor het graag of je het gedaan hebt en welke uitslag het was.
zo heb je ook een rodekooltest.
groeten natasja