Wachten duurt lang!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Voor onze zoon zijn we drie jaar bezig geweest, waarvan 2 jaar ziekenhuis. Afgelopen januari gestopt met de pil en nu 'al' 2 dagen overtijd met een altijd-perfecte-24-daagde-cyclus.
Ook nog geen kwalen van een naderende ongi: hoofdpijn, sjaggo, gekleurde afscheiding,..... Wel gevoelige boobies, krampen vanaf ongeveer 4 dpo, steken in mijn liezen, moe en in de ochtend zeer weinig eetlust.
Maar..... een omowitte test!

Aaaaarghhhhh..... Zenuwslopend!!!

Dayceeeeeyyy!!!! Wat leuk dat je weer terugbent!!! Hoe is het met Stef (?was het toch hè). Hoe oud is hij nu? Ik herinner me nog dat je zwanger werd en ons elke dag liet weten dat je 'nog steeds' positief testte. Hopelijk hoeft het dit keer geen 3 jaar te duren ;)

Bij mij na 3,5 jaar helaas nog steeds niks. Ik zit vnl op het langer-duurt-forum. Kijk hier eigenlijk nog weinig. Ook 2 dagen overtijd in de rustmaand voor  ICSI. Maar met ene hele onregelmatige cyclus dus dat zegt niks.

In ieder geval heel veel succes toegewenst! En hopelijk een dezer dagen een positieve test voor ons beiden ;)

Hoooooi!

nou, ik mag door naar de volgende ronde dit keer...

Stef is inmiddels alweer bijna twee, het gaat zo hard! Hij kletst de oren van je hoofd en is supervrolijk. Hij zit wel al aardig in de terible two. 😜 'ik ben twee en ik zeg nee'. 😊

hij doet het gewoon super!

Met een onregelmatige cyclus zegt dat idd niets, maar je weet nooit. Je zal niet de eerste zijn waar het toch in de rustmaand raak blijkt te zijn. Na 3,5 jaar zal het nu vast niet lang meer duren!

Ik ga even een snel een boterham klaar maken voor Stef. Hij KAN uitslapen! 😉

He meiden,

Ja wat duurt wachten lang... wist niet dat ik zo ongeduldig was. Ik heb afgelopen februari een miskraam gehad, daarna in maart een curettage ondergaan. Nu dus 2  rondes er op zitten...

Nog een paar dagen wachten dan weten we meer. Spannend.....

Herkenbaar, wachten duurt lang! Zojuist een bericht geplaatst..zitten beetje in hetzelfde schuitje qua leeftijd eerste kind. En ook wachten tot het raak is. Omowit..haha die is goed! (Eigenlijk niet maar de woordkeuze is grappig).

Loop je nu ook in het zh voor de tweede bij een gyn ofzo?

Ben benieuwd

Olijfje

Hoi hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Heb een dochter van 4 jaar en ben nu met mijn nieuwe partner bezig aan ronde 1. En vind het al lang duren voor mijn eerste maand voorbij is laat staan wat jullie hebben mee gemaakt.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan