wachten duurt weer lang.....

hallo lieve allemaal,

De vakantie is hier begonnen en dat geeft rust.... Misschien wel teveel rust.....
Heb nu weinig om handen en dat maakt dat ik teveel tijd heb om te piekeren.
Om te denken dat ik wat voel... en om knettergek te worden dus....

Op zich valt het nog wel mee, maar ik merk dat ik weer te veel met 1 ding bezig ben....
Zou het, of zou het niet.....
Nou ja... Het blijft hier nog een paar dagen heel spannend en dan weten we het weer....
Ik hoop natuurlijk van harte dat het raak is, maar ik ga er van uit dat het niet zo is....
Dan valt de klap misschien mee. Dan komt het niet zo hard aan.. (hoop ik)

Nou meiden....
Tot snel maar weer!
liefs een wachtende mama Peet

Hoi Peet

Wachten is ook niet mijn sterkste punt, zeker als je niets anders te doen heb.
Probeer het van je af te zetten en geniet alvast voor jullie weekendje weg.
Ik zal heel hard voor je duimen

Liefs

Lydia

Hoi lieve Peetje!

Spannend hoor.
De laatste lootjes he....altijd zo zwaar en vooral lang. En al helemaal als je idd lekker vakantie hebt, heb je veel te veel tijd om na te denken. En probeer maar eens om er niet (te veel) aan te denken. Ik denkt dat dat geen van de meiden hier lukt.
Zelfs voor ons is deze week super spannend omdat we zo met je mee leven..:)

Nou nog even vol houden en hopen....en een beetje afleiding zoeken...Dan komt het allemaal goed.
Ga je toch niet camperen??

Dikke kus Niekje

Ik las idd op de andere toppic dat je niet gaat kamperen... Jammer maar zou het ook niet gedaan hebben hoor. gaat het wel al iets beter met je manneke ?

Nou doeggg   xxx

Hoi,
wachten is inderdaad vreselijk! nog even volhouden meid!
Ik heb ook het gevoel dat het bij ons niet gelukt is (misschien ook om de klap op te vangen).  Gisteren bij 3lbs (nieuw programma Net5 ipv Grey's Anatomy) zeiden ze dat de mens het enige wezen is dat in staat is zichzelf zo gek/angstig/verdrietig/etc. te maken. We denken te veel na. Ik geloof dat ik me daar maar bij aansluit.
Stella

Lieve Peet,
Vreselijk he dat wachten. Ik snap het wel dat je gedachten alle kanten op gaan nu je volop tijd hebt om er over na te denken omdat je vanwege de vakantie minder afleiding hebt.
Ik zou ook wel eens willen dat ik de knop kon vinden waar ik die constante gedachtenstroom mee zou kunnen stopzetten maar tot op heden..tevergeefs gezocht
Ook dat indekken tegen een negatieve uitslag is herkenbaar. Mijn ervaring is dat de klap ELKE keer weer hard aankomt, of ik er nu vanuit ga dat het wel of niet gelukt is.
Ik heb allebei de versies al geprobeerd maar de klap komt elke keer megahard aan.
Succes met het doorkomen van de laatste loodjes... op naar je weekendje weg
Jammer van het kamperen maar ik denk dat dat weekendje weg ook zo gek nog niet is.
Hopen dat de weergoden jullie goed gezind zijn maar ach, jullie zijn er even tussenuit.
Altijd leuk toch ?

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan