A
Anoniem
Guest
Hé dames...
Ik zit een beetje in een dipje en maak mezelf behoorlijk gek en onzeker... Misschien dat iemand van jullie onderstaande klachten herkend...
Ik heb morgen m'n NOD, heb een keurige cyclus van 28 dagen en voel m'n eisprong meestal op dag 14/15.
Ik heb nu de volgende klachten:
- Moe (lees: uitgeput)
- een Opgeblazen gevoel in m'n buik
- Vaak plassen
- Bij vlagen enorm misselijk
- Veel huilen (om niks eigenlijk)
- Ik zit onder de pukkels... (bah!) (normaal heb ik hier een beetje last van omstreeks nod maar nooit zo erg als nu)
- Snel geirriteerd
- Ik heb een beetje een vreemd gevoel... voel me raar
Ik snap dat dit vaag klinkt en het kan van alles zijn, misschien wil ik het te graag of wordt ik gewoon ziek maar na een ronde of 10 dan wil je het gewoon zo graag!!!
Ik heb gister getest... veel te vroeg natuurlijk en dus negatief. Normaal ben ik stipt op tijd, ik hoop dus dat er morgen geen duivels komen dan kan ik zondag testen...
Wat is jullie mening hierover? Want ik weet het even niet meer...
Groetjes van een onzekere barrel
Ik zit een beetje in een dipje en maak mezelf behoorlijk gek en onzeker... Misschien dat iemand van jullie onderstaande klachten herkend...
Ik heb morgen m'n NOD, heb een keurige cyclus van 28 dagen en voel m'n eisprong meestal op dag 14/15.
Ik heb nu de volgende klachten:
- Moe (lees: uitgeput)
- een Opgeblazen gevoel in m'n buik
- Vaak plassen
- Bij vlagen enorm misselijk
- Veel huilen (om niks eigenlijk)
- Ik zit onder de pukkels... (bah!) (normaal heb ik hier een beetje last van omstreeks nod maar nooit zo erg als nu)
- Snel geirriteerd
- Ik heb een beetje een vreemd gevoel... voel me raar
Ik snap dat dit vaag klinkt en het kan van alles zijn, misschien wil ik het te graag of wordt ik gewoon ziek maar na een ronde of 10 dan wil je het gewoon zo graag!!!
Ik heb gister getest... veel te vroeg natuurlijk en dus negatief. Normaal ben ik stipt op tijd, ik hoop dus dat er morgen geen duivels komen dan kan ik zondag testen...
Wat is jullie mening hierover? Want ik weet het even niet meer...
Groetjes van een onzekere barrel