Wachten duurt zo lang!!!!! :-( Advies gevraagd!

A

Anoniem

Guest
Hé dames...
Ik zit een beetje in een dipje en maak mezelf behoorlijk gek en onzeker... Misschien dat iemand van jullie onderstaande klachten herkend...

Ik heb morgen m'n NOD, heb een keurige cyclus van 28 dagen en voel m'n eisprong meestal op dag 14/15.

Ik heb nu de volgende klachten:

- Moe (lees: uitgeput)
- een Opgeblazen gevoel in m'n buik
- Vaak plassen
- Bij vlagen enorm misselijk
- Veel huilen (om niks eigenlijk)
- Ik zit onder de pukkels... (bah!) (normaal heb ik hier een beetje last van omstreeks nod maar nooit zo erg als nu)
- Snel geirriteerd
- Ik heb een beetje een vreemd gevoel... voel me raar

Ik snap dat dit vaag klinkt en het kan van alles zijn, misschien wil ik het te graag of wordt ik gewoon ziek maar na een ronde of 10 dan wil je het gewoon zo graag!!!

Ik heb gister getest... veel te vroeg natuurlijk en dus negatief. Normaal ben ik stipt op tijd, ik hoop dus dat er morgen geen duivels komen dan kan ik zondag testen...

Wat is jullie mening hierover? Want ik weet het even niet meer...

Groetjes van een onzekere barrel

hallo barrel,

ik voel me precies zoals jij alle dingen heb ik ook!
ik heb een test gedaan maar was negatief van de week (dinsdag)
ik was niet bezig met zwanger te raken was aan de pil maar ben 2 dagen eerder gestopt maar even niet bij na gedacht dat ik dan even 7 dagen op moet letten en dat hebben we dus ook niet gedaan ik voel me nu al een poosje zo dan word ik zo misselijk dan snijd het door me buik af en toe van de week een heel opgeblazen gevoel net of er een bal of iets dergelijks inzat en ben ook erg moe kan de hele dag wel slapen erg he?

ik zou toch nog even wachten omdta ik dus zelf ook een test heb gedaan en ik heb de huisarts gebeld en moets i komen de volgende dag ik ga na het weekend weer testen als de klachten blijven en danmaar kijken dus je kan het beter nog even aan kijken ik denk niet dat je griep hebt mijnmoeder zegt ook al de hele week tegen mij he hebt griep ik zeg ik weet het niet maar vanmorgen zeg ze al ik weet ook niet meer of dit griep is hoor ben nu al zolang zo slechtepas dat ik zie er steeds niet uit zo wit!
en heb zon honger ook steeds al sik gegeten heb is het goed maar nog geen uur later kan ik wel weer eten dus dat heb ik normaal ook nooit word smorgens om 5 uur al wakker verlang ik naar een plak brood waar ik normaal helemaal niet van houd!

nou houd me op de hoogte maar ik denk dat we beiden nog wel eens zwanger kunnen zijn! nou ik hoop het voor je wanr ronde 10 is toch al wel veel!

groeten jamie

Hoi Barrel!!

Ik wou dat ik je kon zeggen dat je gewoon lekker zwanger bent,maar helaas ik weet het ook niet!
Je leest hier zoveel verhalen dat meiden zwangerschapskwaaltjes hebben en dan evengoed toch ongi worden,of juist andersom dat ze denken dat ze ongi worden en toch lekker zwanger zijn.
Het is ook echt een onzekere situatie...inderdaad het beste is afwachten tot zondag en hopelijk test je dan wel positief!!
Ik zal voor je duimen...sterkte met wachten!!

Liefs,Swinnie

Hoi,

Ik wil me eerst even voorstellen op dit forum.
Ik ben Danielle, 1,5 jaar getrouwd en wil dolgraag zwanger worden.
Inmiddels ztten we in ronde 9, dus laat t maar komen.......

Ik kan jou gevoelens heel goed begrijpen. Je weet niet meer zo goed wat je van je lijf denken moet.
Als ik zo jou lijstje lees, zou het best wel eens kunnen zijn dat je zwanger bent......
Ik hoop het voor je. Sterkte.

Groetjes, Danielle.

Bedankt voor jullie reaktie's...
Mama van Devran ik zal voor je duimen!!! Zou leuk zijn als we samen naar het mei forum gaan...

Ach ik moet maar gewoon geduld hebben, even doorbijten nog.
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes!

Spannend meiden!

Veel succes maar weer.

Daniele, welkom op dit forum.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan