wachten duurt zo lang!

hallo allemaal

vinden jullie ook dat het wachten tot de nod dag zolang duurt
pfff echt wel
nog 2 daagjes dan heb ik mijn nod dag
eigenlijk is er weinig over wat op een zwangerschap zou duiden(alleen mijn temp. die was vanmorgen nog 37.3)
ook heb ik nog steeds last van witsig vocht uit mijn tepels
maar nee zwangerschapstekenen zijn er echt niet.
verder ook geen ong.tekenen maar goed dat heb ik dus nooit dus wacht maar gewoon af tot de 19e , ben bang dat ook ik naar de volgende ronde ga!!!
nou succes verder allemaal met wachten klussen etc etc.
hou jullie op de hoogte!
groetjes debra
 
Hoi,

Wat spannend allemaal he? En inderdaad wachten duurt erg lang! Ik wacht op mijn eisprong, ben deze periode begonnen met tempen..zit nu op dag 16 van mijn cycles, maar nog geen hoge temp! Mijn temp is zo rond de 36.2/3 maar vanmorgen was hij 36.5, volgens mij veel te laag voor een eisprong wat denk jij? Temp jij iedere ochtend op hetzelfde tijdstip? Ik n.l niet, maar wel meteen na het ontwaken en voordat ik mij bed uitstap! Is jouw temp voor je eisprong ook een heel stuk lager?

Ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes
 
hoi,

ja met dat tempen,
eerlijk gezegd weet ik het niet wat de temp.voor of na mijn eisprong is want ik ben er ook plots mee begonnen na mijn eisprong pas ik dacht weet je wat ik zal eens meten
en vanaf dus een dag of drie meet ik pas
maar wel iedere morgen voordat ik uit bed stap
maar het schijnt dat je temp. boven de 37 het beste is want als dat aan zou houden zou je best een eisprong of evt. zwanger kunnen zijn
maar het beste is dus om gewoon vanaf de dag dat je ong. begint tot aan de dag dat het weer begint (hahahha ingewikkeld he)
zo kun je eigenlijk het beste bepalen wanneer je een goede temp hebt
ik hoop dat het een beetje duidelijk is want meer weet ik er eigenlijk ook niet van, zoals ik al zei heb ik verder geen verschijnselen alleen een hoge temp. maar misschien is die temp. normaal bij mij ik zal moeten afwachten
groetjes
 
Terug
Bovenaan