wachten duurt zo lang

hoi hoi
ik zit nog steeds te wachten, nog steeds niet ongesteld.
Ik heb ook eigenlijk weinig klachten meer vandaag, maar mijn lichaam houd mij wel vaker voor de gek.
Ik heb info gezocht en daar zeggen ze dat je na een miskraam je langste cyclus moet nemen als richtlijn en dan 1 dag extra en dan zou je overtijd zijn.
In dat geval ben ik dus nog helemaal niet overtijd en moet ik wachten tot maandag.
Ik ben ook steeds banger om naar de wc te gaan, klinkt vast heel stom maar zolang ik niks weet kan ik nog steeds zwanger zijn.....
alleen die stomme huilbuien word ik wel gek van hoor, sorry voor mijn gezeur ik voel me gewoon even rot  

Kan me voorstellen dat je je rot voelt. En je bent geen zeur! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ben 31 okt geopereerd aan een bbz. Gelukkig was ik na een week of 5 weer ongesteld. Dat was voor het eerst dat ik blij was met mijn menstruatie :) Ook heb ik weleens gehoord dat er vrouwen waren naar bbz of miskraam die niet ongesteld werden en toch zwanger waren. Het enige denk ik wat je kan doen is of afwachten  of tussendoor een keer een zwangerschapstest doen.. Ik weet dat het moeilijk is om er niet teveel aan te denken, maar juist daardoor kan je lmenstruatie nog langer wegblijven. Ik hoop echt voor je dat alles snel weer op gang komt.. Heb een beetje vertrouwen en probeer afleiding te zoeken. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik maar toch.
Ik wens je heel veel succes!

Groetjes Jessica

Hoi,

Wat een ellende zeg. Hoe lang is het nu geleden? Ben zelf na bijna 6 weken ongesteld geworden. Kan me voorstellen dat je het wachten zat bent. Je kunt dan maar beter zeker heid hebben he?

Ik hoop dat je inmiddels al meer weet en anders gewoon even bellen hoor!

Succes!

Hoi,

Sorry dat ik jullie helemaal niet op de hoogte heb gehouden maar ben zo druk geweest met alles.
We zijn toch weer zwanger en ik helemaal blij maar tegelijkertijd is het ook allemaal best wel spannend.
Vandaag zijn we precies even lang zwanger als de vorige keer toen het misging.
Dus even door deze dagen heen en dan op naar 1 febr. dan krijgen we de eerste echo.

Iedereen verder succes en alvast een fijn weekend.

Liefs

quote: chyenna05 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 06:42:10'));

Hoi,

Sorry dat ik jullie helemaal niet op de hoogte heb gehouden maar ben zo druk geweest met alles.
We zijn toch weer zwanger en ik helemaal blij maar tegelijkertijd is het ook allemaal best wel spannend.
Vandaag zijn we precies even lang zwanger als de vorige keer toen het misging.
Dus even door deze dagen heen en dan op naar 1 febr. dan krijgen we de eerste echo.

Iedereen verder succes en alvast een fijn weekend.

Liefs

Wat een fijn nieuws!
Hopelijk gaat het deze keer wel goed!
Op naar een mooie echo op 1 feb.!

Groetjes Jaikke

--------------------

-> slecht nieuws ; geen kloppend hartje te zien...
~3/4 oktober: miskraam

~5 dec: weer een positieve test :)

~2 jan: weer een echo
~weer geen kloppend hartje
~nog steeds in afwachting van een spontane miskraam

Terug
Bovenaan