Wachten duurt zo lang

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest,
Ik heb een dochter van bijna 2.
En deze maand hebben we een kleine poging gewaagd voor een tweede.
Het gekke is alleen dat ik met 11 dagen wel wat krampies had, zoals altijd, maar dan voel ik rond 13 dagen altijd hele erge kramp (eisprong) en nu heb ik dat laatste dus niet gevoeld, maar wel flink geklust vanaf 12 dagen. dus tsja , wie zal het zeggen.
Nog een week wachten, ik heb wel steeds een zeurend gevoel in me onderbuik, veel hoofdpijn, moe en soms wat misselijk.
Verschrikkelijk dat wachten.
xx

Erg he en dan ben je al weleens zwanger geweest, dus je weet eigenlijk al hoe je je moet voelen (en misschien wordt je daarom wel misleid) wij zijn ook bezig, en sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cycles ineens veranderd, een hele korte (geef ook niet) nu ineens eisprong vandaag ipv vrijdag, voelde het gister al aankomen.

Zolang ik weet dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb ben ik ook helemaal niet zenuwachtig, maar nou heb ik hem ineens nu en wordt ik toch een beetje zenuwachtig. (en natuurlijk ook de komende twee weken, bij elke dingetje denk je: zou het???)

Nou ik wacht met je mee, hoop dat je snel een positieve test hebt.

Gr.

Zo heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben. Met mijn dochter, was ik niet zo bezig met zwanger worden, toen ik krampen kreeg vlak voor mijn menstruatie maar ik werd het toch niet, toen ging er een lichtje branden. Nu willen we het zo graag. Mijn man vindt gewoon dat je maar moet afwachten, als je overtijd ben dan ben je zwanger, en daar is dan geen test voor nodig. jaja. ik let idd op elk dingetje. Hoop dat die week zo snel gaat. Ik voel sinds de geboorte van mijn dochter ook mijn eiersprong, en nog nooit heb ik um eerder dan 12 dagen gehad. Dus ik hoop dat ik um deze keer gewoon niet heb gevoeld, maar dat ie er wel is geweest met 13 dagen.
xx

ik moet ook nog een week wachten... en ik wacht ook al een week en een paar dagen... hihihi om gek van te worden... ik voel allerlei "kleine dingen" maar volgens mij alleen omdat ik het graag wil voelen... ;-(

Terug
Bovenaan